نمی دونم چی بذارم!!!!!!!!!!!!

عشق......

عشق سه ثانیه نگاه کردن است.سه دقیقه خندیدن است.سه ساعت صفا است.سه روز آشنایی است.سه هفته بی قراری است.سه ماه وفاداری است.سه سال انتظار است.سی سال پشیمانی است!!!!!!!

یاد گرفتم که عشق..........

یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش سه ماه بیشتر نیست.یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله دو خط موازی است که هیچ گاه به هم نمی رسند.یاد گرفتم در عشق هیچ کس به اندازه ی خودت وفادار نیست و یاد گرفتم که هرچه عاشق تری :

                                    « تنهاتری!»

نظرات 9 + ارسال نظر
سمفونی شعله ها پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:34 ب.ظ http://symphony-sholeha.blogsky.com

سلام یار دبستانی من
روز دانشجو مبارک!

سلام.کی گفته من دانشجو هستم؟
بابا من تازه اول دبیرستانممممممممم!!!!!!!!!

saeid.gh پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ

ama ye chizo migam khob baladi az in chiza benevisi

چاکرتیییییییم!!!!!!!!!!

عباس جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:10 ب.ظ http://بعدا

این یعنی چی که هیچی ننوشتی؟!!!!!!

غریبه آشنا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

میدونی چیزای بدی از عشق یاد گرفتی ؛ اما هنوز مونده
خیلی چیزای دیگه رو هم یاد بگیری
آخه منم ...........
چه ربطی داشت
راستی تا من هستم مجبوری آپ کنی
باید آپ کنی ؛ افتاااااااااااااااااااااااااااااااااد
ولتم نمیکنم
یا علی

مگه عشق چیز خوبی هم داره؟باشه.تا خدا چی بخواد!!!!!!!!

hitler شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ

زندگی از آن کسانی است که با قدرت هر چه تمامتر به جلو می رانند و هر چه در سر راهشان هست نابود می کنند.این حقیقتی تلخ ، اما واقعیتی مسلم است.
adolf hitler

غریبه آشنا یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:33 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام ؛ خداییش نمیدونم این غریبه کیه ؛ اما همه با ما شوخیشون گرفته
ممنونم واسه حضورت
راستی خوش باشی
یا علی

سلام.به نظر من ندونی بهتره.اینجوری حالش بیشتره!!!!!!!!!!بروبچز رو ولش.غریبرو بچسب.
خواهش می کنم.قابلی نداشت.شما هم خوش باشی!!!!!!!

غریبه آشنا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:04 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام؛ شایدم یا علی برای همیشه
دلم واست تنگ میشه خیلی زیاد
واسه آخرین بار اومدم تو وبلاگت
یه سری به من بزن و متن آخر من و بخون
راستی وبلاگ من توسط یه نفر دیگه آپ میشه به نام امین
قول بده به وبلاگم سر بزنی
دوست دارم نوشین
یا علی

اگه اون وبتو اپ کنه من نمیام.بهت قول میدم.ادامه ی جوابت رو هم تو وب خودت میدم.!!!!!!!!!!!!!!!!

بانوی ماه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام چیزای بدتر هم هست به قول مادر بزرگا (جیزه) ...

آره.میگم این غریبه چش شد یه دفعه ای!!!!!!!!!!

hitler سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:07 ب.ظ

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه گذاشتن سدی در برابر
رودیست که از چشمانت جاری است.
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه پنهان کردن قلبی است
که به اسفناک ترین حالت شکسته است.
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن شانه های محکمی
است که بتوانی به آن تکیه کنی .
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان
زندگی است که مجبوری آخرش را با جدایی به سرانجام برسانی.
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه به دست فراموشی سپردن
قشنگ ترین احساس زندگی است.

آره.ولی کاشکی یکم فکر می کردی.به کارهایی که کردی.به بلاهایی که سر دیگران اووردی.و این رو هم تو بدون که عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه تنها گذاشتن کسیه که همیشه و هرجا دوست داشته و به یادت بوده!!!!!!!!!!!!!!!!پس تنهاش ندار ُتحت هر شرایطی!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد