با نفس....

همیشه از نگاه تو با تو عبور می کنم           از اینکه عاشق  توام حس غرور  می کنم

دوباره با سلام  تو  تازه     می شوم           با نقس ساده ی تو  غرق ترانه می شوم

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
غریبه آشنا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام ؛ میتونه بی ریا ترین کلمه در آعاز یک دوستی باشه

نوشین خیلی با حال بود

امیدوارم همیشه پیروز و پایدار باشی

به امید روزای قشنگ تر

یا علی

ببین سلام تنها که نه.یعنی ممکنه احوالپرسی نکنیم و یارو باهامون دوست بشه؟تا اونجائی که من می دونم غیر ممکنه!!!!!!!

شهرزاد چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.arjoon.blogfa.com

سلام خسته نباشیییییییییییییییی
وبلاگت خیلی قشنگهههههههههه
موفق باشی

سلام.مرسی از لطفت.شما هم موفق باشید!!!

a ّFashisT چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

چتوری

خوبم.تو چطوری؟

غریبه آشنا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام نوشین


بابا تو واسه هر چیزی یه جوابی داری ؛ راستی راستی عشق با تو زیباست یه جمله بوداااااااااااااااااااااااا

و این که من خود عشقم ( چشمک ) جالب بود نههههههههههههههههههههههه؟

راستی بدون احوال پرسی هم میشه

البته باید امتحان کرد

بازم میام ؛ منم آپم یه سری بزن اگه حسش بوداااااااااااا

همیشه مغرور باش ؛ نمیدونم این جمله از کی بود اما تو یه مجله خوندم

یا علی

سلام عزیزم.ممکنه بعضی اوقات حرفا جواب نداشته باشن یعنی پاسخشون سکوت باشه.اره.اصلا تو خودت نمره ی بیستی!!!!!!(خودم چه جلب).و مطمئن باش که برای دوست شدن با ادمای امروزی باید اینقدربه پرو پاشون بپیچی تا شاید یه نیم نگاهی بهت بندازن!!!!!!!و اینو بدون که برای سر زدن به وبلاگت احتیاجی به وجود حس نیست.خداییش دستم نا خداگاه ادرستو میتایپه باور کن!!!!!.و مسئله ی مغروریت که اصلا بحثش جداست.راستی من برنامه ی یاهوم پاک شده شرمنده نتونستم این چند روزه ان بشم

بانوی ماه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ب.ظ http://banooyemah.blogsky.com

سلام گلم عالی بود موفق باشی و به ارزوهات برسی
همیشه از نگاه تو با تو عبور می کنم از اینکه عاشق توام حس غرور می کنم

دوباره با سلام تو تازه می شوم با نقس ساده ی تو غرق ترانه می شوم




سلام عزیز.شما هم همینطور.قربونت.

مهدی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com/

سلام
لطف کردی به وبلاگ من سر زدی و نظر دادی
راجع به تبادل لینک نظر خاصی ندارم و اگه دوست دارید مشکلی نیست میتونید لینک بدید
امیدوارم که همیشه موفق باشی

خوب.پس من اینکتو میزنم!!!!!!!!

بانوی ماه جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ http://banooyeemah.blogsky.com

دوست دارمممممممممممممممممممممممم
بوس

با لینک موافقم

پس تا دیر نشده دست به کار شو!!!!!!!!!!!!!

غریبه آشنا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

میگم تو واسه هر چیزی یه جوابی داری ؛ تمیز جواب دادی

راستی عشق ؛ غرور ؛ دروغ ؛

همیشه شاد باش


و باز هم خدا

یا علی

علیک!!!!!!!
قرار نیست که من جواب ندم و کم بیارم.و تمیز جواب دادنم هم که مادرزادیه.نمیشه کاریش کرد!!!!!میگم اینکه نوشتی(عشق غرور دروغ )مخفف چیه؟فکر کنم این باشه(اگر عشق نبود عاشق از روی غرور دروغ نمی گفت)اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

رمضان شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ق.ظ

عالی بود

قربونت!!!!!!!

هیتلر سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ق.ظ

اینو کپ زدی

کییییی؟من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!استغفرلاااااااااااه......!!!!!!!!!!

hitler سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:53 ب.ظ

in ro mohammade esfehany mihoone toye albome barkat ageh khasty ahangesho vasat mifrestam hala mishnasy ya na

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد