baby

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
------------------- دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ http://talabeh.blogsky.com

سلام
ممنون از حضور سبزتون....در نخستین لحظه های برگشتنم به وبلاگم با دست نوشته ی شما مواجه شدم....خوشحالم....
در مورد عکسایی هم که توی این پستتون گذاشتین بگم:جالبه و...

سلام.
خواهش می کنم!نظر لطفتونه.این باعث افتخار منه که چنین شخص مهمی از وب ما دیدن کرده!!!!!!!!!!!!!
در مورد عکس ها هم باید بگن که چشماتون قشنگ می بینه!!!!!!

saeid.gh دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ

نشان عشق بپرس از مجنون
که همه پریشانی و نابسامانیست



جلب بود.
جون تو مارو سر کار نزاشتی؟
یاهوت خراب شده؟

سارا چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.sogande-eshgh.blogsky.com

سلام
خدایا بشکنن این آیینه ها رو که من از دیدن آیینه سیرم اگه گفتم که عاشق بوده ام من همه حرفامو حالا پس می گیرم خدایا گریه ها رو نگیر از من کمک کن تا که تنها سرکنم من بذار تو باغ سوخته از رفاقت گل عشق و امید و پرپر کنم من خدایا خط بکش رو خنده ی من بذار همیشه بارونی بمونم به من فرصت بده قصه ی تلخو با یه جرات به آخر برسونم خدایا ابری کن این آسمونو بباره رو تن غمگین و خسته ام که غیر از تو کسی یارم نمیشه که امیدو به رحمت تو بستم
چه عجـــــــــــــــــــب خانووووم
جالب بود موفق باشی.

سلام.
خوفی؟
قشنگ بود!!!
دیگه چه کار کنیم................
مرسی و خدانگه دار!!!!!!!

saeid.gh پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:54 ب.ظ

مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟ زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت

it's bi quite true!!!!!!

غریبه آشنا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:11 ق.ظ

سلام

عکس های با حالی بود ؛ به خصوص دومی

همیشه مراقب خودت باش

یا علی

سلام
چشات باحال می بینن!!
باشه!!
بای!!!

مسیحا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.masiha-love.com

سلام
اول: ممنون که بهم سر می زنی و شرمنده که وقت نمی کنم آپ جدید بزنم
دوم: عکسهای خیلی قشنگی زدی تو وبلاگت خیلی نازن
سوم: موفق باشی
بای بای

سلام
خواهش می کنم.اش نداره.
نظر لطفتونه عزیزم!!!
سلامت باشی.
به سلامت!!!!!!!!

سارا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ http://www.sogande-eshgh.blogsky.com

سلام نوشین
خوبی؟
داری تمرین می کنی؟؟!!!

سلام.آره.یه خورده سخته٬ولی عوضش یه جاهایی به درد آدم می خوره!!!(-:

همسایه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ http://talabeh.blogsky.com

سلام
جالبه....ابتکار جالبی به خرج دادین که به تک تک نظرا جواب میدین!
در مورد لطفی که درجواب نظرم نوشتین باید بگم:شما بزرگوارین و خوبی از خوتونه
و چشم ما همون خوبی هایی رو می بینه که شما براش زحمت کشیدین!

سلام
چاکرتیی..........م!!!!!!!!!
من هیچوقت نتونستم خوبی بیافرینم که دیگران ببیننش.هرچی بوده زشتی بوده و .............!!!!!!!!!!!!!!!!
(-:

عباسعلی سرداری یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:52 ب.ظ http://sardar.com

سلام / خوبی / خبری ازت نیس/ مرسی از اپ / دستت طلا / رسیدی یه سر هم به ما بزن / یا حق

سلام
مرسی
خواهش می کنم!!
حتما
بای!!!

saeid.gh چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

nemidonam chi begam faghat midoonam delam kheyli vasat tang shode

مطمئنی؟!!!!!!

saeid.gh جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ب.ظ

زندگی دفتری از خاطرهاست، یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک
یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست
چشم تا باز کنیم عمرمان میگذرد، ما همه همسفریم



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد