آیا مرا دوست داری؟

می خواهم بنویسم ....اما نمی دانم تو آن ها را می خوانی یا نه؟بر برگی از یاس و شعر های ناب بهاری با تو بودن می نویسم....با نگاه سحر به افق دیده ات لبخندمی زنم.سیاهی را رنگ می زنم.تا وقت زودتر بگذرد و تو زودتر بیایی.بی تو بودن عمر مرا به انتها می رساند.با تو بودن همچون آتشی است که مرا در عشق تو مذاب می کند.لبخندت را همچون آیینه ای به من بسپار تا هردم عاشقانه با نگاه های تو خاکستر شوم.ماه شو و مرا از نقاب سیاه شب نجات بده.چه بگویم که در تو اثر کند؟و تو مرا از هرچه هیچ و پوچی است نجات دهی؟به نگاهت قسم که خیال مرا از تو گریزی نیست.همیشه این منم که برای پرسشی ساده پریشانم!

 

                                                                    آیا مرا دوست داری؟

نظرات 12 + ارسال نظر
سهیل چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:45 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام نوشین خانوم . خوبی ؟ با مزه و عالی می نویسی . موهام سیخ شد خوندم متناتو. خیلی دوست دارم با هم بیشتر آشنا بشیم . عاشقا تنها می مونن تنهایی مرام عشقه . موفق باشی . منتظرت هستم . بیا پیش من کلی حرف دارم برا گفتن

سلام.مرسی.آره.عاشقا همیشه تنها می مونن.ولی من دیگه تنها نمی مونم.چون عاشق نیستم و نمی خوام باشم!اومدم............. !!!!!!!!

غریبه آشنا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:15 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام ؛
باشه فقط این که میخوای قالب وبلاگت چه جوری باشه ؟ چه رنگی باشه ؟
خصوصیاتش ؛ فقط زیاد سختش نکنی ( چشمک)
هر جوری که دوست داری بگو من همون جوری درستش میکنم
متنتم زیبا بود ؛ کارم زیاد مهم نیست ؛ یه زمان بهتر صحبت میکنیم
دوست دارم
یا علی

سلام.اینجا که نمیشه بگم.برات آف می ذارم!!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com

سلام
تو معلوم نیست یه بار میری یه بار میای چیکار میکنی به ما هم که
سر نمیزنی
تکلیف خودتو روشن کن
********************************************
ولی مطلبات قشنگ بودن

سلام.من ۱۰ بار اومدم.تو ۱ بار هم نیومدی نا مرد!تکلیف من هم روشنه.ولی قرار نیست تکلیف منو تو بفهمی!!!!!!!

غریبه آشنا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

هی ؛ کجایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
من و برگردوندی اما خودت در حال عشق و حالی ( چشمک)

یا علی

هووووووووووووووووی.من اینجام.نه بابا.چه عشق و حالی!!!!!!!!!

غریبه آشنا جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام
نوشین ؛ خیلی زود قالب جدید رو بهت تحویل میدم
اما برای این کار نیاز به ساخت یه وبلاگ جدید هست
اما اینم بگم میشه تو همین وبلاگ هم اون قالب رو اضافه کرد
اما نیاز دارم به نام کاربری و رمز عبور
نظر من اینه که یه وبلاگ جدید درست کنم
اما هر چی تو بگی
منتظرم
یا علی

سلام.دستت درد نکنه.ببین.همین جا.من وب دیگه ای نمی خوام.اون مشکل رو هم حلش می کنم.تو نمی خواد نظر بدی.لطفا!!!!! آخه من به اینجا عادت کردم!!!!!!!برات آف می ذارم!

غریبه آشنا شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
باشه ؛ باشه ؛ باشه ؛
حالا چرا میزنی ؛
قبول همین جا ؛ پس هر وقت که آماده شد به تو میگم ؛ تا رمز عبور و نام کاربری
و به من بدی
یا علی

سلام.باشه ..........!!!!!!!!!!!

hitler شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ

همیشه معتقد بود خوانندگان جراید به 3 دسته تقسیم میشوند!(بر گرفته از کتاب نبرد من به قلم هیتلر)
1):کسانی که آنچه را می خوانند باور می کنند.
2):کسانی که به طور کلی هیچ چیزی را باور نمی کنند.
3):گروهی که دارای طرز فکری مخصوص هستند و همه چیز را با انتقاد می نگرند و درباره آن قضاوت می کنند.

خوب.چیکارت کنم؟!!!!!!!!!!!

غریبه آشنا شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک ؛ من اولین نفر بودم که عید رو بهت تبریک گفتم
امیدوارم به تموم آرزوهای قشنگت برسی
یا علی

سلام.آره.اولین نفری!مرسی.یعنی واقعا می رسم!!!!!!!!۱

غریبه آشنا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ق.ظ

سلام
ممنونم واسه حضورت
راستی خیلی گلی
حالا زیاد خوشحال نشو ( میخواستم یه حالی بهت داده باشم تو عید)
یا علی

سلام.مرسی.عید شما هم مبارک!شما هم گلی.ممنوم واسه حالت!!!!!!!!!

hitler دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ب.ظ

وقتی قرار شد من بیقرار تو باشم و تو تنها قرار زندگیم باشی...
از هر چه قرار غیر تو باشد ... خواهم گذشت


هیچ میدونستی پائیز ، بهارئیست که عاشق شده !!!


عشق، «تاس» خوب آوردن نیست، «تاس» بد را خوب بازی کردن است!

قشنگ بودن!!!!!!!!این چیزا رو از کی یاد گرفتی؟!!!!!!!!

hitler شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ب.ظ

برای یه انسان ارزشمندترین چیز تو این زندگی خانواده ای
هست که داره . به علاوه دوستان واقعی که میتونه داشته باشه !
هیچ چیز برای یه انسان بهتر از دوست نیست !
یه جا خوندم اگر موقع مرگ 5 تا دوست واقعی داشته باشیم اونوقت
معلومه که زندگی بزرگی داشتیم ! شما چندتا دوست واقعی دارید ؟

من هیچ دوست واقعی ندارم.چرا.دارم.یکیه.خداست!!!!!۴ تا دیگشو از کجا بیارم!؟؟؟؟؟

saeid.gh سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ب.ظ

وقتی خدا به تو میگه : باشه ! دقیقاًهمون چیزی رو که میخوای به تو میده .. وقتی میگه : نه ! .. یه چیز بهتر به تو میده و وقتی میگه : صبر کن ، داره بهترین چیز رو برای تو آماده میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد