سخته که .........

خیلی سخته که بغض داشته باشی اما نخوای کسی بفهمه .. خیلی سخته عزیزترین کست ازت بخواد که فراموشش کنی ..خیلی سخته که سالگرد اشنایی با عشقت رو بدون حضور خودش جشن بگیری . . . . خیلی سخته که روز تولدت همه بهت تبریک بگن جز اونی که فکر می کنی بخاطرش زنده ای.....خیلی سخته که غرورت رو بخاطر یک نفر بشکنی ولی بعدش بفهمی که دوستت نداره !!!!!!!!!
نظرات 13 + ارسال نظر
a FashisT چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:46 ب.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM


لینکم کو شیطون

من چمیدونم!!!!!!!!

غریبه آشنا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ب.ظ

خیلی سخته در کنار کسی باشی اما بدونی هرگز بهش نمیرسی

خیلی سخته روز تولد کسی و که دوسش داری و بدونی اما جرات نکنی بهش تبریک بگی یا هدیه بخری
خیلی سخته نخوای کسی اشک هات و ببینه
این دفعه تو حالم و گرفتی

شب قدر ؛ شب خالی شدن از گناه ؛ واسه من گناه کار

وای که چه قدر ادم بدی هستم

راستی معذرت میخوام تو پست قبلی ناراحتت کردم

گفته بودی اعصاب نداری ؟ چی شده ؟

دوست داشتی بهم بگو

نوشین کم اوردم

یا علی

کلا از وقتی مدرسه ها باز شدن نمی دونم چرا همش حالم گرفتس.اعصابم ریخته بهم.اصلا یه وضعیه.نمی دونی....... .باز چی شده که کم اوردی و داری اعتراف می کنی؟هاااااااا.در ضمن برات دعا کردم تو شب های قدر!!!!!!!!

غریبه آشنا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:11 ب.ظ

من فقط چشم هاش و میخوام
یا علی

چرااااا؟مگه چشاش چی دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!هااااااااا؟

غریبه آشنا جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ

نوشین چته ؛؟ بی حوصله شدی

بی خیال دنیا ۱۰۰ سال اولش سخته

یا علی

من چه می دونم!!!!!!!!!اره ولی کاشکی هیچ وقت به ۱۰۰ سال نکشه.برام دعا کن هرچه زودتر به ارزوم که همون مرگه برسم!!!!!!

سعید یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:54 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

آره خیلی سخته ...
ولی حیف که چاره ای جز تحمل سختی ها نیست ...

سلام.اره.برای اینکه بتونی دووم بیاری باید تحمل کنی.همه ی سختی ها رو........ .

حسین یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:14 ب.ظ http://veeron.mihanblog.com

سلام
خیلی با سلیقه و قشنگ بود . خوشحال می شم به ویرونه من سربزنی . منتظرتم

سلام.اختیار دارید.به روی چشم.حتما میام!!!!!

atena دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.partenon.blogsky.com

سلام ای نازنین خوب و زیبا
نمی گیری سراغی از دل ما
نمی پرسی تو حال شاپرک ها
نمی گویی کجایند قاصد ک ها
چرا دیگر نمی آیی کنارم ؟
بگو با تو چه کردم ، ای نگارم؟
بگو یارا چرا از من بریدی؟
مگر جانا ، تو عشق من ندیدی؟
به یاد آور شکوه لحظه ها را
صداقت را ، وفا را ، خنده ها را
به یاد آور صفای بی دلی را
همان دوری و رنج و یکدلی را
اگر مهتاب گشته همدم تو
چرا آمد شبانگاهان غم تو ؟
چرا و صد چرا ای نازنینم؟
بدان تا بودم و هستم همینم همان عاشق ، همان صادق ،
به روزم و منتظر قدمهای سبزت تا دوستی ها را نوبر کنیم....

دمت گرم.خیلی گشنگه!!!!!حتما میام.دوست داری لینکتو بزارم؟؟؟؟!!!!!!!

غریبه آشنا دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:41 ب.ظ

تو کجایی

تو شبای قدر برات دعا کردم

یا علی

من اینجام.منم برات دعا کردم عزیزم!!!!!

حسین دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ http://hossein9656.blogsky.com

این جملت قشنگ بود من میفهمم چی میگی .یه سریم به ما بزن

واقعا می فهمی؟من که باورم نمیشه!!!!!!!!!

غریبه آشنا سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام
پس تو کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منتظرتم

یا علی

شرمنده ۱ هفته ای نتونستم ان بشم.قول می دم جبران کنم.!!!!!!!!

مهدی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com/

سلام
خوبی . بابا روزگار همینه دیگه مگه باید همیشه همونطوری که ما دوست داریم باشه . ناراحت نباش خدا بزرگه
راستی دیگه به ما سر نمی زنی ؟
بای

اره .ولی دیگه نه اینقدر بی رحمی!!!حتما میام.

مهرداد جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.darigha.mihanblog.com

کپی رایت چی شده ؟

چی چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

دختر آریایی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ب.ظ http://ariangirl.blogsky.com

سلام نوشین جان ...
دستت درد نکنه ... اسم زشتم ... خیلی لطف داری ...
تو اینجوری از مهمونات پذلرایی میکنی .... خیلی عالیه ....
راستش اون پستتو خوندم که عنوانش بود خیلی سخته .... موافقم ... خیلی سخته ...سخت تر از اون چیزی که فکرشو بکنی ....
البته بقیه پستاتم خوندم .....
حرف دل رو میزنی ... اومیدوارم همیشه این حرفا بمونن دوست من ....
اگه اجازه بدی یه نظر هم درباره قالب وبلاگت بدم .... خیلی عالیه....قشنگه ...

فعلا .......

سلام عزیز.اره خوب.اسم زشتت.بهت بر خورد؟واقعا سخته
مطمئن باش اونقدر وب هست که حرف دل رو می زنن.اما کو گوش شنوا؟
در مورد قالب هم باید بگم چشات قشنگ می بینه!!!!!!!!!.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد