نامرد

یادته اون روز بهم گفتی: وقتی خواستی گریه کنی برو زیر بارون تا کسی اشکتو نبینه!!!

گفتم :اگه اونموقع بارون نبارید چی؟

گفتی:با ریختن اشکای تو اسمون هم گریش میگیره!!!!

گفتم:۱ خواهش دارم

گفتی:چی؟

گفتم: اونموقع منو ترک نکن!!!!

حالا من دارم گریه می کنم.ولی اسمون نمیباره و تو هم اون دور دورا ایستادی داری بهم میخندی.خیلی نامردی!!!!!

 

نظرات 10 + ارسال نظر
غریبه آشنا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:49 ب.ظ

میدونی یه روز یکی بهم گفت بارون اشک خداست و از این که بنده هاش یه جورایی ناراحت هستن گریه میکنه

اما من میگم باران تنها اشک های تنهاییه یک ستاره است که به خورشید دل بسته

ستاره کجا ؛ خورشید کجا

یا علی

تو هرچی می خوای بگو!!!ولی من می گم که ابهای روی زمین............بقیشو خودت برو!!!!!!این نظریه های چرت و پرت چیه شماها می دین!!!!!.دانشمندای بدبخت شک من کنن.نکنید این کارارو!!!!!!!!

غریبه آشنا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ب.ظ

عاشقم ؛ مثل مسافر عاشقم ؛ عاشق رسیدن به انتها



از سیاهی تا سفیدی را سفر باید کرد

یا علی

تو که گفتی عاشق نیستی!!!هااااااااااااا؟

علی محمدیان جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:55 ب.ظ

نوشین جون desktop وبلاگت خیلی قشنگ.
خداحافظ

متشکر علی جون.چشات قشنگ می بینه!!!!!!!

غریبه آشنا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:54 ب.ظ

بابا اون دانشمنده هیچی حالیش نبوده

آخه دریا ؛ بخار آب ؛ خورشید ؛ چه ربطی دارن به بارووووووووووووووووووووووووووووووون

اما دریا ؛ بخار آب ؛و خورشید خیلی ربط دارن به باریدن بارون

یا علی

یک سوالی که برام پیش اومده اینکه تو چه ججوری فکر کردی و به این نتایج واقعا جلب رسیدی؟اخه مگه تو فکر هم می کنی؟نمی دونستم!!!!!!!خوب شد گفتی!!!!!!

بی نام یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:32 ب.ظ

دوست عزیز من با شما کار دارم لطفا به من ایمیل بزنید


بیصبرانه منتظرم

عزیزم شما کی هستید؟نمیدونم چرا ادرس ایمیلت خیلی برام اشناست.حالا چی کارم داری؟ایمیل بزنم که چی بگم؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!هااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟

شهرزاد یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.arjoon.blogfa.com

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم

خدا نکنه بمیری!!!!!!!تو هم مثل غریبه اشنا حرف می زنی که!!!چقدر شما نا امیدین؟(حالا شهرزاد با خودش میگه ما تو عمرمون ۱ بار ۱ غلطی کردیم از این چرت و پرت ها گفتیم ببین چه چیزا که بارمون نکردن)!!!!!!!!!

غریبه آشنا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ب.ظ

من بودم و چند تا دانشمند از کشور های دیگه اون مرتیکه خوش سخن فردوسی هم بود اما نمیدونم چرا اونا پیش من کم آوردن

اونا هم همین و میگفتن من هم در جواب گفتم استادم نوشین خانوم بوده

( چشمک)

یا علی

من غلط بکنم استاد تو باشم.مگه حلیمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون دانشمندا کی بودن که پیش تو کم اووردن؟خداییش ما رو سر کار نذاشتی(اینقدر هم چشمک چشمک نکن.مگه خودت ناموس نداری؟بی حیا......هااااااا)

محسن جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:40 ب.ظ

عاشقی بد دردیه

مگه من گفتم خوب دردیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

hitler سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ

in bahal bood digeh copy nnazania

بابا من کی کپی زدمممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

نیما چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ

avalan salam .
dovoman koja esmam zeshte .
sevoman age zamineye weblog ye melodi kelasik bod beytar bod .
vali dar kol khob bod...!

سلام
خوب معلومه دیگه.هرکی اسم خودشو قشنگ می بینه.تو که نمی تونی تشخیص بدی.باید بری از یه بزرگتر نظر بخوای .!!!!!!!!!!
در مورد قالب وبلاگ حرف نزن چون همه ازش تعریف کردن.
خوب بودنش که......معلومه!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد