سلام

سلام به دوستان و بروبچز وب (شفتالو)اقا شرمنده ما این چند روز نتونستیم اپ کنیم چون به هر حال یه درسی گفتن یه مدرسه ای گفتن ............. .(نیست ما هم بچه درس خووووووووووووووووووون!!!!!)

به هر حال به بزرگواری خودتون ببخشید.الانم چند تا مطلب تووووووپ براتون گذاشتم تا حال کنید و .......... .

- یا رب کاش اشنایی نبود یا بدنبالش جدایی ها نبود

یا مرا با او نمی کرد اشنا یا بدنبالش نمی کردی جدا

 

- دوست دارم شمع باشم در دل شب ها بسوزم

               روشنی بخشم به جمعی و  خودم  تنها  بسوزم

 

- امروز که محتاج تو ام جای تو خالیست

               فردا که می ایی به  سراغم  نفسی  نیست

 

گلی گم کرده ام در باغ هستی خودتو لوس نکن اون گل تو نیستی

 

 

 

- غروب عاشقان رنگ طلاییست

اگرچه  اخرش  رنج و  جداییست

 

 

 

ای تمام هستی من:       اگر روزی تو را کردم فراموش

                                                        بدان شمع وجودم گشته خاموش

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ http://raze-del-tanha-.blogsky.com

سلام
وب لاکتون خیلی خوبه
مخصوصا محتوای اون
موفق باشید
بای

سلام.نظر لطفتونه.مرسی.خدانگه دار!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ب.ظ

بابا ایول.نیومدی.نیومدی وقتی امدی.گل کاشتی.
هنوز عزیزی.خدانگهدار.

ما اینیم دیگه.چه میشه کرد.حالا تو کی هستی؟

آوا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام نوشین جون
:'(
چند تا از اینا واسم خاطره ها دارن!
غروب عاشقان رنگش طلایی است....اینو یکی از دوستام بهم داده بود، یه زمانی با هم بودیم و حالا حتی ماهی یه بارم خبر نمی گیریم از هم....
یا رب کاش آشنایی ها نبود....اینم مال اولین باریه که ترکم کرد....
شاد باشی عزیزم

اخی عزیزم.درکت می کنم.مرسی که سر زدی!!!!!!!!!!

غریبه آشنا پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:03 ق.ظ

حالا شد

دیگه نبینم بری و نیای هااااااااااااااااااااااااااا

راستی چشاش تموم هستیمه ( چشمک)

یه چیزی گفتم تو چرا باور کردی

راستی نوشته هات قشنگ بود

وای پس من و فراموش نکنی ؛ چون میمیری

راستی واست دعا کردم ؛ تا ۲۵۰ سال دیگه زنده باشی و من و تحملم کنی

تو دلت یه جای دیگه این و چشم هات داره میگه

دوست دارم
یا علی

باشه.از این به بعد زود زود سر می زنم.چرا این دعا رو کردی؟تو می خوای من زجر بکشم.اره؟ببین.هیچکی نمیتونه بفهمه دل من کجاست.اینو مطمین باش.بای!!!!!!!!

هیتلر پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:29 ب.ظ

چی بگم دلم واست تنگ شده

تو کی ان شدی نامرد؟این بود اون دوست داشتنات؟علی (دوستت)گفته که من دیگه با سعید نمیپرم.اصلا هم دیگه واست اف نمی ذارم.(فقط سند تو ال هام )سعیید بپا دلرم از دست میرم.دارن می برنم.اگه نمی خوای ....... .زودتر بگو و من رو توی ۲ راهی نذار.می فهمی که چی میگم؟!!!!!!!

سعید تسبیحی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:31 ب.ظ http://www.manutd.blogfa.com

ترترین هیزم ها را آرسنالی ها به ما فروخته اند ...

اخی.بمیرم واست.چقدر شاعرانه میحرفی توووووو.حالا اونا فروختن.شما نباید که از همون اول گولشونو میخوردین.خواستین نخرین.راستی.حواست جمع باشه اگه دست از پا خطا کنی میدمت دست داداشم اسی تا ناکارت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!

حسین جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ http://veeron.mihanblog.com

سلام
خوشحالم کردی اومدی . من لینکت کردم . به من سر بزن . منتظرتم

سلام.حتما میام.منظرم باش!!!!!!

مهرداد جمعه 28 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ق.ظ http://www.darigha.mihanblog.com

salam kheyli vaght bood sar nazade bodam bazam mese hamishe ziba neveshti merc

salam.khosh omadi va moteshaker az inke sar zadi.!!!!!!

ایمان یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام واقعا وبلاگ قشنگی دارین واقعا لذت بردم.در واقع یه جور توفیق اجباری بود من به هوای اون برنامه ی پیدا کردن تلفن اومدم اما خلاصه که حال کردم

سلام.نظر لطفتونه.با حال کردن شما ما هم یه جورایی احساس خوشحالی میکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!

غریبه آشنا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ

خسته نباشی
همیشه این جوری سر قولت میمونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای
همه با معرفت شدن
( چشمک)

یا علی

سلامت باشی
بابا من ۲ روز نبودما.راستی من هرچی می خوام تو وبت نظر بدم نمیاشد.چرااااااا؟!!!!!!!!!

حسین سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ب.ظ http://hossein9656.blogsky.com

مگه نگفتی تبادل لینک من لینکتو گذاشتم تو هم .....

منم گذاشتم!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد