مختلف

- به اندازه ی موهای سرم دوستت دارم. به اندازه ی موهای ریختم عاشقتم و به اندازه ی مفدار  دفعه هایی که شونه کردم بهت وفادارم.

شناختی؟....منم منم حسن کچل!!!!!!!

 

- سنگ کافیست برای شکستن ۱ شیشه.۱ جمله کافیست برای شکستن ۱ قلب.۱ ثانیه کافیست برای عاشق شدن و ۱ دوست مثل تو کافیست برای زندگی!!!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
غریبه آشنا پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:14 ب.ظ

بازم من ؛ آره خودم هستم ؛ دقه تو ؛

نکنه عاشق شدی ؛ پس :

عاشق شدم کاش ندونه ؛ دست دلم رو نخونه ؛ اگه بدونه میدونم دیگه با من نمیمونه

ها ها ها

حالی داد ؛ شعرو میگمااااااااااااااااا

راستی از ۱ ثانیه کمتر زمان میخواد ؛ عاشق شدن

و ۱ دوست خوب کافیه برای همه دنیا

بی وفااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یا علی

کی گفته تو دق منی؟تو بلای جون منی!!!!!!!!!
کی؟من عاشق شدم؟عمرا از این چرت و پرت ها هم دفعه ی دیگه نمیگیاااااا.
بری عاشق شدن هم زمان ملاک نیست.منم بی وفا نیستم!!!!!!!!!

مرد پرهیزکار جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ق.ظ http://iparsaman.blogsky.com

سلام دوست من:
عیدت مبارک٬ نماز روزه‌هات قبول...

مرد پرهیزکار
http://iparsaman.blogsky.com
iparsaman@gmail.com

سلام.عید شما هم مبارک!!!!!!
خول این چیزایی رو که دادی چه کارشون کنم؟بزارم سر قبرم؟؟!!!!!!!!

نغمه جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ق.ظ

طیبه خیلی گویی.
ببخشیدا!!!!
راستی نوشین خیلی گویی.

خواهش میکنم.تو اینجا هم دست ار این مسخره بازیات بر نمیداری!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟عججججججججججججججب!!!!!!

mohammad یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام
خوبین
من دوست علی هستم
علی گفت که سه شنبه نمیتونه بیاد
دو شنبه ساعت ۲شب و سه شنبه ساعت ۲ شب می تونید بیاید؟
اگه نمی تونید خودتون یه قرار بزارین.

موفق باشید!
bye

hitler سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ب.ظ

salam mageh you chanta az moohat rikhte haaaaaaaaa

نشمردم.آمارش از دستم در رفته!!!!

asbe arab چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:16 ق.ظ

ama yek aye neh baraye didane tamato kafi nist ayenei dar barabare ayeneat migozaram ta az to abadiaty besazam

خوب من نمی تونم منظورتو بفهمم.یکم سنگینه(برو وزنشو کم کن)!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد