قسم

عزیزم می دانی که قلبم در تسخیر توست. می دانی که جز تو کس ندارم و نخواهم داشت . به نام قول های صبحگاهی عشق قسم به اواز پرنده های زیبا قسم به نسیم جانبخش امید قسم به فرشته های کوچک آرزو قسم که تا ابد جز تو به کس ننگرم و جز تو به کسی فکر نکنم و با یاد تو از دفتر یادگارها محو شوم.

تو زیبایی و زیباترین اتفاق زندگی من نیز در آشدایی با توست تو که شادی را از آن لحظه های زندگی من کردی!!!!!!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
hitler پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:58 ب.ظ

mageh nemikhay ba man sohbat kony pas ya zohr saate 3 ya 5shanbia montzeretambe saate 2shab

chera mikham.hatman miam.saate 2 shab!saye khodamo mikonam!!!!!

حسین پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ http://hossein9656.blogsky.com

اگه ناراحت شدی بیا این دفه در مورد آقایان نوشتم

اومدم.عکس نذاشت بخونم!!!!!

غریبه آشنا جمعه 12 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ

وعلیکم ؛ کجا بیدی نبیدی

چه امیتی داره خوب یه خانوم متشخص مثل شما خیلی جاها واسه رفتن داره( چشمک)

راستی برسد به دست ...........

پست قسم بهترین پستت بود حداقل تا الان ؛ من که حال کردم ؛ یه وقت حالش و داشتی و بی کار بودی قبلش یه وقت دعوا نکرده بودی یه سری به من هم بزن

چه حالی دادم .......................


یا علی

سلام
خوفی؟من بعد از ۶ روز این نظر رو تایید کردم.وقت نداشتم.این جمله ی ۲ رو ۱ بار دیگه تکرار کن لطفا!!!!!!!!!
من فقط بعضی از پستام باحال اند که اینم یکیشه!!!!!!!!!حتما میام عزیز.ولی فکر نکنم روزی باشه که من اصلا دعوا نکرده باشم.یعنی میگی نیام؟!!!!!!!!!!!!!

summer 1944 normandy شنبه 13 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ب.ظ

har vaght ba ye nafar gharar mizary sare ghararet bash

حسین پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ب.ظ http://hossein9656.blogsky.com

قابلتو نداشت

چی بگم والاااااااا!!!!!!!!

مهدی جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:00 ق.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com/

سلام
نه بابا عاشق نشدم ولی خیلی دوست دارم عاشق باشم عاشقه کسی که قدر عشق رو بدونه . هنوز اون کسی که می خوام عاشقش بشم پیدا نکرم
بای

hitler جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ

oteasefane yahooye man nabood shode digeh nemidoonam key on misham har vaght on shodam vasat off mizaram shanse mano mibinitoo in hafte doorst bood 5shanbe kharab shod har kariam begii kardam nemishe ageh midoony che joori dorost mishe behem begoo

eshkal nadare.man sabr mikonam.khob yeki dige nasb kon.kari ke nadare.!!!!!!!!

میترا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://mitra1360.blogfa.com

یه سر بزن وبلاگم نظربده

اومدم.چرا باز نشد؟!!!!!!!!

summer 1944 nurmandy یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ب.ظ

salam khobi eyvall webloget alie yaeni khobe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد