من هنوز ......

من هنوز خاک زیر پای تو هستم

 من هنوز عاشقم ،من هنوز وفادارم

من هنوز چشم انتظارم،در نبودن صدای تو دلتنگم

برای چشمان تو می میرم و با تو عشق را لمس می کنم.

من با تو روز را می فهمیدم و شب را احساس می کردم

من با تو به گذشت زمان عشق می ورزیدم و امروز به گذشت زمان افسوس می خورم.

من هنوز این حقیقت تلخ را باور ندارم

هنوز نسیم سرد کویر را بر گونه های تو حس می کنم.

هنوز دست های  تو را در دست هایم دارم.

من هنوز با اندوخته ای از عطر شانه های تو تنفس می کنم.

 

و بگذار چیزی را به تو بگویم :

 تو بهترین چیزم را از من گرفتی و آن  عطرنگاهی بود که از حادثه ی عشق تر بود!  

 

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 ب.ظ

حالم به هم خورد
اسم زشتت یعنی چی هر چی باشه از نوشین که بهتره
برو اول تربیت یاد بگیر

اره خوب.حالا معلوم نیست اسم خودت چیه که ننوشتیش!!!!!!!!

hitler چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:14 ب.ظ

har kasi porsid chera up nemikony begoo khoo khastame!!!!!!!!! in matlabam kheyli khob bood

خوب حالا تو نمی خواد به من نظر جواب دادن یاد بدی!!!!!(فوضولی نکن نمی ذارم وبلاگ بزنیا!!!!).در مورد مطلب هم باید بگم که اینو خونم مینونم.یه چیز جدید بگو!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com

قشنگ بود
منم دوباره آپ کردم

غریبه آشنا پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
اره بهترین چیز نگاهی است که از حادثه یک عشق تر است
ماله سهراب اگر اشتباه نکنم
راستی ؛ چرا حسش نیست
البته ؛ تازه شدی مثل من ؛
زیبا بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
یا علی

سلام.نمی دونم ماله کیه ولی هرکی نوشته خوب نوشته!!!!!!!
نمی دونم.مرسی.

summer 1944 normandy جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ق.ظ

ما بر این باور هستیم که پیشوا ماموریت الهی سرنوست آلمان را به انتها خواهد رساند
این باور برتر از جنگ است .
"رودلف هس " (ملقب به آخرین نازی)

بیا.بعد مگه من از فکر این چیزا اومدم بیرون!!!!!!!!!!!!

saeid.gh شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ب.ظ

khodet ye vaghto malom kon ke on mishi bekhatere on rooz ke pmha nemiomad moteasefam chon eshkal az man bood

غریبه آشنا یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

نوشین ؛ خداییش ؛ این غریبه آشنا بد جوری فکرم و مشغول کرده
خیلی دوست دارم بدونم کیه
موفق باش
یا علی

سلام.اره.نمی دونم چه ربطی به من داره ام فکر منم مشغول کرده!!!!!!!!!

غریبه آشنا چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ب.ظ

هی ؛ آپ کن دیگه ؛
بی حوصله شدی ؛ کم آوردی ؟ داغونی ؛
خوش نباش ؛ چون من نیستم ؛ آخی حال کردم
یا علی

بابا حوصله ندارممممممممممم.ولم کن.!!!!!!!!!

نوشین جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ

وب لاگت خیلی قشنگه

این اسمه چیه؟

PARISA شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ

SALAM AZIZE DELAM
CHETORI
WEB LAGET KHEILT GHASHANGE
GHOR BOOOOOOOONET BERAAAM KHEILY KHEILY KHEILY DOOOOOOOSET DARAAAAAAAAAAAAM

سلام.خوبم.مرسی.بابا ایووووووووووووووول.وبلاگ مارو متبرک کردی پری جون!!!!!!!!!خدا نکنه.منم دوستت دارم.اصلا عاشقتم!!!بازم از این کارا بکن!!!!!!!!!

summer 1944 normandy سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:08 ب.ظ

روزگاریست همه عرض بدن می خواهند...همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند
دیو هستند و لی مثل پری می پوشند گرگ هایی که لباس پدری می پوشند
آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند.عشق ها را همه با دور کمر می سنجند خب طبیعی
است که یکروزه به پایان برسد عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد .

واقعا.حرف درستیه جوابی ندارم بدم!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد