خدایا....

من می شنوم....آیا گناهکارم....می ترسم....می ترسم از اینکه روزی عشق و ناکامی با هم بیامیزند.چگونه به چشم هایت بنگرم و بگویم هنوز دوستت دارم.آیا باور خواهی کرد؟آیا مرا با اینی که هستم خواهی پذیرفت؟من چگونه بازیچه ی قلب خویش شده ام؟چگونه اسیر شدم؟خدایا مرا از این گرداب تلخ چراها رها کن.خدایا به او بگو که نگرانی در چشم هایم بیداد می کند.خدایا این درد و اندوه تا به کی بر من پادشاهی خواهد کرد؟خدایا به من بگو تا به کی باید پا برهنه برای اثبات هستی ام بروم؟به من بگو که اشتباه نمی کنم.بگو که هیچ طوفانی در راه نیست.

                                                                     هیچ طوفانی در راه نیست!

نظرات 13 + ارسال نظر
غریبه آشنا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

خدایا به او بگو که نگرانی در چشم هایم بیداد میکند

سلام

خیلی قشنگ بود ؛ من که حال کردم

دوست داشتی پیشه من هم بیا

به امید روزای قشنگ تر

یا علی

غولوم چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ http://yttyyh

سلام نوشین خانم من از شما معذرت میخوام مرو ببخش خداحافظ برای همیشه

الهی شکر!!!!!!!!!!

saeid.gh پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ

شب همان وظلمت همان ، تا "" چراغ "" هم چنان نماد امید بماند .
راه همان و از راه ماندن همان ،تا چون به لفظ "" سوار ""رسی
مخاطب پندارد نجات دهنده در راه است .

یه چیزی شلان به ذهنم رسید که تا بدی نباشه خوبی نمایان نمیشه.

parisa پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ

salam azize delam
web loget kheily ghashange
ba in matnetam koli hal kardam
movazebe khodet bash
kheily doooset daram
goli . mahi.behtar az to vojood nadare

سلام.
نظر لطفته.حتما مواظب خودم هستم.منم دوست دارم.یعنی عاشقتم.
بهتر ازمن هم گیر میاد.......!!!!!!!!

غولوم پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ب.ظ http://432534

دوستت دارم برای همیشه

می گم شما احیانا مشکل روانی نداری؟کمبود محبت یا عاطفه چی؟حتما به یک روانپزشک مراجعه کن!!!!!!!!!!

غریبه آشنا جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ق.ظ

نوشین ..................................
.............................................
.............................................
.............................................
.............................................
.............................................
.............................................
.............لعنت به این زندگی .........

به رسمه همیشه

یا علی

غریبه.تو اگه زندگی کرده بودی هیچوقت بهش لعنت نمی فرستادی.بازم میگم:زندگی بکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

غریبه آشنا جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ب.ظ

زندگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا بی خیال
خودت چه طوری ؟
راستی محرم اومد ؛ دلم براش تنگ شده بود

یا علی

سلام.قبول دارم.سراسر زنگی سواله.اینو همیشه یکی از دوستام می گفت.
اره.منم خیلی با محرم حال می کنم.!!!!!!!!

مهرداد یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.darigha.mihanblog.com

سلام خوبی دوست عزیزم؟؟؟؟؟چه خبر به منم سر بزن

سلام.متشکرم.حتما میام!!!!!!

غریبه آشنا دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:08 ق.ظ


تو کجایی دختر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا علی

سلام.من تا اخر محرم دیر به دیر میام.شرمنده.تا اون موقع هم وبلاگ اپ نمیشه.!!!!!!!!

غریبه آشنا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:54 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام

باشه ؛ پس من منتظر میمونم

به امید روزای قشنگ تر

یا علی

منتظد موندن خیلی سخته.نه!!!!!!!!!!!!!!!!! (- :

[ بدون نام ] یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com/

سلام
دیگه قرار نیست ما سر نزنیم تو هم سر نزنی
بیا سر بزن خوشحال میشیم

سلام.باشه میام!!!!!!!!!

غریبه آشنا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ب.ظ

نوشین کلمه عبور اشتباه ؛ این چیه دادی ؟

هر کاری میکنم وارد سیستم نمیشه
عوضش کن
منتظرم ؛

یا علی

saeid.gh جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:04 ب.ظ

Sooner will a camel pass through a needle's eye
than a great man be 'discovered' by an election

Adolf Hitler

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد