سلام...!!!!

نمی دونم چی بگم یا از کجا شروع کنم.هیچوقت قصد اینو نداشتم که تو وبلاگم از خودم بگم.چون یه جورایی این کار رو دخترونه و خاله زنک بازی می دونم!!!!! اما دیگه نمی تونم تحمل کنم.آخه آدم تا یه حدی ضرفیت داره.وقتی  تموم بشه به کل می زنه به سرش.منم الان اینجوری شدم.هرچی تحمل کردم و هیچی نگفم،دیدم همش دارن از آدم سوء استفاده می کنن(به منظور بد نگیرید!)همش می زنن تو سرت.وقتی هم که جواب کاراشونو می دی،انگار که یکیو کشتی و همه ی تقصیرهارو می ندازن گردن تو.اصلا انگار حرف حالیشون نیست.یه مشت نخاله اطراف من رو گرفتن که نمی دونم باهاشون چه کار کنم!!!!نمی خوام این وسط آرزوی مرگ کسی رو بکنم(همون نفرین)،ولی از خدا می خوام که من رو از این مردم پست فطرت جدا کنه.

اگه سکوت کنی می گن چقدر خشن شدی یا تقصی،اگه حرفی هم بزنی می گن چرا حرف زدی،چون حرفات نیش داره ناراحتش کردی!!

من معمولا درست نمی بینم که بیام پیش کسی درد دل کنم یا بیام از کسی گلگی کنم،جون نمی خوام دیگران ناراحت بشن.به عقیده ی من آدم حرفاشو تو دلش نگه داره و جایی نگه خیلی بهتره.این هم دفعه ی اول و آخرمه که اینجا از خودم چیزی می نویسم.چون من اصلا از این سوسول بازی ها حوشم نمیاد.ولی خودتون انصاف بدید،من که کسی رو ندارم،برم دردمو به دیوار بگم؟

 

 

در آخر بگم که ممکنه من وبمو تا آخر امتحانا آپ نکنم،چون خداییش درسام دارن سنگین میشن.ولی شما که با معرفتی،مارو فراموش نکن!!!!

نظرات 15 + ارسال نظر
غریبه آشنا دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام نوشین جونم ؛ میبینم که توپت پره پره

خوب گوش کن واسه اشخاصی خودت رو ناراحت کن که میدونی ارزش دارن

نه کسایی که حتی برای تو مهم نیستن ؛ راجع به درد و دل که نمیتونم چیزی بگم

چون خود من هم یه جورایی راجع بهش فکر میکنم ؛ زندگیت رو به خاطر آدمایی که حتی لیاقت نگاه تو رو ندارن خراب نکن ؛

به کسایی فکر کن که دوسشون داری و بودنشون برای تو مهمه

راستی تو که دنبال بهونه میگشتی واسه آپ نکردن ؛ بهترینش رو هم پیدا کردی

شانس آوردی

تا پایان خرداد من همش تو وبلاگتم ؛ تنهاش نمیذارم ( چشمک)

یا علی

یا علی

سلام.آره.یه خورده جوی شدم!!!
باشه.خودمو ناراحت نمی کنم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com

آفرین

ما چاکرتیم!!!!

غریبه آشنا چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ق.ظ

سلام علیکم ( چشمک)

چه طوری نوشین بانو ؛ آپ نمیکنی خوبی

از زندگی چه خبر ؟ امیدوارم نمره هات خوب نشه ( شوخی کردما

بازم میام

یا علی

علیکم السلام!!!!
خوفم ....!!!نوشین بانو؟وای دارم از خنده می ترکم.......!!!
زندگی خوبه،سلام می رسونه!!!
جون تو دعا کن برام!!!!

سردرگم خسته چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

قشنگ بود.......
سعی کن نوشته هات پر معنی باشن.......
دوست دارم بیشتر خوشحال بشم.......
در مورد درد دل به نظر من همون که خودت گفتی خیلی خوبه.......
چون تو این روزگار کسی لایق درد دل و دوستی واقعی نیست.......
شاید باشه.......
ولی من تا حالا ندیدم.......
حتما هست.......
یه کسی هست.......
اره.......
همونه.......
خودشه.......
ارزش دوستی هم می دونه.......
اسمم.......
x=؟.......

چشات قشنگ می بینه!!!
باشه.پر معنیشون می کنم.
خوشحالت می کنم.
آره،می دونم
مساله لایق بودن نیست اصلا کسی نیست!!
اسمتو بگو.نمی خورمت که!!!!

saeid.gh چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ

be nazare man adam ageh harfi ri to delesh negah dare khodesh daghoon mishe ama adam hamishe bayad 1nafaro dashte abshe ke baahsh dardodel kone vagarna omre adami zood be payan mirese

سلام
آره،باید 1 نفر رو داشته باشه،ولی کی؟هیچکس نیست!!کسی نیست که نره زود حرفامونو بذاره کف دست یکی دیگه.هروقت درددل کرردم با کسی،شدید ضربشو خوردم.دیگه نمی خوام اون لحظات تکرار بشه!!!!

غریبه آشنا پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام

من که مطمئنم بهترین نمره ها رو میگیری

نوشین بانو هم قشنگه ( چشمک شیطانی

باشه قبول تا آخره امتحان ها منتظر میمونم ؛ مراقب خودت باش

یا علی

سلام
نه بابا.این طوریا هم نیست که تو می گی٬اگه بهترین هارو می گرفتم که جای من الان اینجا نبود!!!
خداییش هروقت یاد این کلمه میوفتم از خنده روده بر میشم!!!!
چاکرتییییییییییییییم!!!!

پزیسا شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ http://ashegh-delsookhte.blogfa.com

سلام عزیزم
وب لاگت توپه
به منم سر بزن

سلااااااام
چه عجب٬نمردیمو عشقمون هم اومد بهمون سر زد!!!!
وبلاگم توپ نیست٬چشای تو توپ می بینه خوشکلم!!!
باشههههه!!!!!

غریبه آشنا یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااام

خداییش نوشین بانو به تو خیلی میاد ؛ راستی دختر تو اگه بهترین نبودی من اینجا نمیومدم ؛ یعنی در کل آدمی هستم که یه جا بند نمیشم ؛ مگه این که همیشه
یه چیزه جدید اونجایی که میمونم داشته باشه و تو همیشه بدون پیش بینی هستی ؛ این خوبهههههههههههههههههههههه

مراقب خودت باش شیطون بانو

یا علی

سلامممممم!!!!!!!
جدن؟
آخه من که زیاد آپش نمی کنم که چیز جدیدی داشته باشه!!!!!
هستم.

saeid.gh یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ق.ظ

agha yeki nist be man bege vase chi nazar bedam you midony man vase chi nazar midam?????shayad az ro bikarye shayadam az ro doost dashtane be nazare you kodome

به نظر من هیچکدوم.شاید قرصاتو نخوردی!!!!

دنیای مجازی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://sahand.blogsky.com

سلام
خیلی دلت گرفته بود ، وبلاگ برای همینه ازش خوب استفاده کن و خودت را راحت کن .

سلام
من فکر نمی کنم که وبلاگ برای این باشه که بیایم بدبختیامونو اینجا بگیم تا دیگران رو ناراحت کنیم.مگه بقیه کم مشکل و دردسر دارن؟!!!

غریبه آشنا دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ق.ظ

استاد

یه خواهش میشه حروف عربی رو هم با من کار کنید ؛ آخه توش خیلی ضعیفم
شما هم که بی کااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار منم الاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااف در خدمت هم هستیم دیگه
( چشمک)

نوشین تو خوبی ؟ راستی سلام

بازم میام

یا علی

جانم؟
حرف عربی؟منظورتو نفهمیدم!!!
آره خوب٬من خیلی بیکارم.ولی فکر کنم تو سرت شلوغ باشه٬نه؟
مرسی.سلام

وصال(درد دل عاشق و معشوق) دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
وبلاگ قشنگی داری
برای دوست شدن ، کسی را انتخاب می کنم که اونقدر بزرگ باشه که برای جا شدن تو قلبش لازم نباشه خودمو کوچیک کنم.
به منم سر بزن

سلام
چشات فشنگ می بینن
جملت خیشکل بود
حتما میام

غریبه آشنا سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام

خوبی ؟ نه بابا کجا سرم شلوغه
دنبال اینم که یه مغازه راه بندازم ؛ خدمات کامپیوتر ی ؛ دعا کن
مراقب خودت باش
بازم میام

یا علی

عباسعلی سرداری سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام نوشین خانم ...حال شما خوبه ایشالله ...چه خبرا ؟دیگه تحویل نمیگیری..دوستت دبی تو ای آرام جان
شعله دارم بر زبان
روز و شب سوزم ز داغ زندگی
تا بیفروزی چراغ زندگی

من جدا از کاروان
مانده ام از همرهان
بر سراب آرزو دلبسته ام
در غبار بی کسی بنشسته امارم ..دستت درد نکنه ..خیلی وبلاگ قشنگی داری ...بای..

behshad ( Booter)yahoo8 جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam be dokhtery ke dost dareh mesl pesara basheh valy nmitoneh basheh ( Omran ) on ham ghesmat mikhad ke khoda be het nadadeh :D:D:D:D vaghean dost dary pesar bashe? pas chera az pesara badet miad? montazer javabet hastam hatman bdeh javab too wblagam
man behshad hastam bache shomal va mohtavy barname haye wblagam barname yahoo hast
bia be man sar bezan va nazar bdeh va be dostat ham moarefy kon
rasty man daneshjo khozestan hastama va dostaye abanady ham daram moafagh bashy
behsahd
bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد