عشق یعنی...!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
S.S دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ

its be quite true

4keretim!!!!

علی سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ق.ظ http://alifallah.blogsky.com

سلام
جالب بودن
آپم

سلام
مرسی.
میام!!!!!!!

سارا سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.sogande-eshgh.blogsky.com

سلام نوشین
خوبی؟
عکس های جلبی بود

عشق یعنی...! عشق یعنی ,سوز نی , آه شبان عشق یعنی معنی رنگین کمان عشق یعنی شاعری دل سوخته عشق یعنی آتشی افروخته عشق یعنی با گلی گفتن سخن عشق یعنی خون لاله بر چمن عشق یعنی شعله بر خرمن زدن عشق یعنی رسم دل بر هم زدن عشق یعنی یک تیمم,یک نماز عشق یعنی عالمی راز و نیاز
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*سال خوبی داشته باشی ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)



سلام
واقعا.من به حرفت اعتقاد دارم!!!!!!!
مرسی.شما هم همینطور!!!!!!!!!
بای!!!!!

حسین سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ب.ظ http://veeron.mihanblog.com

سلام
ممنون که منو فراموش نکردی. شرمنده نمی تونستم بیام . جبران می کنم. عیدت مبارک

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com/

سلام
شرمنده من یه مدت به اینترنت دسترسی نداشتم
ولی از این به بعد جبران میکنم
راستی مطلبت چه باحاله
قشنگ بود

به به
به سلامتی بعد از یک سال اومدی به وب ما سر زدی!!!!
4کرتیم!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com

خوندن اینجور جملات چشم بصیرت میخوادو یه دل صاف

باید بری تو بهرش که تو نمیفهمی

تو که می دونی من نه چشم بصیرت دارم٬نه دلم صافه٬دلم پر زخم و چاله و چولس!!!می گی چکارش کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد