خداحافظ همین حالا .............

سلام به همه ی بروبچز.حالتون خوبه؟دم همه ی با معرفت های عالم گرم اما نمی دونم به بی معرفت ها چی بگم.

خوشکلای من!اومدم که غزل خداحافظی رو بخونم و برم.خیلی دوستتون دارم اما باید برم.وقتشه!!!!!!!!از همتون چیزای خوبی یاد گرفتم.اینو جدی میگم مخصوصا از غریبه آشناها!فهمیدم که ............................ .

ولی من تو زندگیم یه اشتباهی کردم که اومدم به هر نامردی اعتماد کردم.واقعا ضربه های بدی خوردم.بگذریم. ردپای منم تا چند وقت می مونه  و بعدش هم از بین میره .پس خودتونو  بخاطر رفتنم زیاد ناراحت نکنید.

راستی آقای s-gh خیلی نامردی .خیلی........... .

من نتونستم در مقابل نا ملایمات زندگی دووم بیام.واقعا سخته!!!!!ولی تروخدا شما راه منو پیش نگیرید!

خدا نصیب هیچکی نارفیق نکنه!

                                                                         

                                                                                            

                                                                                        

نظرات 12 + ارسال نظر
saeid.gh شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ب.ظ

pas chera decigage kardi khodet mibori khodetam midoozi

نه.نه خودم بریدم نه خودم دوختم.این سرنوشت ادم هایی مثل منه که به کسانی مثل تو و امثال تو دل می بندن!

غریبه آشنا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ

نوشین ؛ داداش داری ؟
اگر داری و از خودت بزرگتره ؛ حتما به حرف هاش گوش میدی
حالا هم میخوام به حرف من گوش بدی
نوشین عزیزم ؛ آی دی من و که داری
اگر هر وقت کارم داشتی بیا و به من بگو
میدونی ؛
هیچ وقت به یه پسر اعتماد نکن ؛ من خودم یه پسرم ؛ و باور کن این جنس و خوب میشناسم
این آقای
s_gh
هر کی که هست ؛ میتونه خودش و یه بازنده به حساب بیاره
میدونی بازی کردن با احساس دیگران بزرگترین گناه
نوشین ؛ خواهش کنم ؛ به پات بیفتم ؛ با تموم دنیایی که دارم ازت بخوام ادامه بدی ؛ قبول میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من به عشق وبلاگ تو میام تو اینترنت
میخوام تو باشی و یه دنیا خاطره
حتی اگه بخوای یه وبلاگ دیگه بایه قالب زیبا برات درست میکنم
تا تو دباره شروع کنی
خواهش میکنم
نوشین تو دیگه نرو
نوشین نرو
نرو نرو
یا علی

اره.دارم.
ادم تا چیزیو تجربه نکنه اون رو باور نمی کنه.بذلر من برم.خواهش می کنم.از این دنیای نا مردا متنفرم.بدم میاد از اینجا.!!!!!!!!!!!!

غریبه اشنا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ق.ظ

نوشین نتونستم برم و حرف هات و فراموش کنم
نوشین عزیزم
کمی صبر کن یه کوچولو
میدونی من یه دلیلی دارم شاید مثل دلیل تو
با هم حرف میزنیم ؛ باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجله نکن
منتظرتم
یا علی

نه.دیگه نمی تونم بیام.من عجله نکردم.نمی تونم.اصرار نکن!

مهدی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com/

سلام من که نفهمیدم چرا می خوای بری ولی خیلی حالم گرفت خدا کنه که مشکلت حل بشه و دوباره ببینمت به هر حال هر جا که هستی خدا پشت و پناهت و موفق باشی

سلام.نفهمی بهتره!این مشک هم هیچ وقت تمام نمیشه!تازه اول بدبختیامه!

غریبه آشنا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ق.ظ

تو میمونی چون هنوز دلیلی برای موندن داری
حداقل به خاطر من بمون
قول میدم روزی یه بار به تو سر بزنم
خواهش میکنم
قبول کن
کار های نامردا رو نباید با نامردی جواب داد
اگر بری ؛ یعنی جلوش کم آوردی ؛ اون وقت میشی یکی مثل من
خواهش میکنم بمون و اشتباه من و تکرار نکن
باهات خیلی حرف دارم
یا علی

غریبه آشنا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام پس کجایی؟

saeid.gh سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ

you chet shode har chi tohmate be man mizany omidvaram be karat fekr kony ke baad pashimoon nashi

غریبه آشنا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ

نوشین ؛ قرار نشد بری و دیگه تحویل نگیری
من منتظرتم ؛ همیشه
یا علی

غریبه آشنا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ق.ظ

نوشین ؛ یه قول بهت میدم اگه تو بر گردی منم میام ؛ به خدا میام
باور کن منم بر میگردم
باور کن ؛ دلم داره میترکه اما به خاطر تو میام
فقط به خاطر تو
جوابم و بده
؛ نوشین با یه وبلاگ جدید چه طوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ کس هم نمیدونه کی هستی
قبول کن
خواهش میکنم
اگه بیای منم بر میگردم
یا علی

غریبه آشنا پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:04 ب.ظ

نوشین ؛ دیگه هیچی نمیگم
هیچی ؛ حتی تو هم دیگه من و قبول نداری
اون که رفت ؛ ساده تر از اون چیزی که فکرش و میکردم
اختیار ؛ تنها چیزیه که یه آدم داره ؛
آدما نه احساس دارن ؛ نه .............
ولش چه اهمیتی داره
اگه یه روزی اومدی بدون
اصلا ولش کن ؛ دیگه مهم نیست
یا علی

یاسی جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:53 ق.ظ http://sohaa.mihanblog.com/

سلام
وب جالبی داری بار اولم بود سر میزدم دلم نیمخواست موقع خداحافظیت باشه
امیدوارم تصمیم درست و بگیری
خوش باشی

saeid.gh سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:52 ب.ظ

روزگاریست همه عرض بدن میخواهند همه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند دیو هستند ولی مثل پری می پوشند گرگ هایی که لباس پدری می پوشند آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند عشق ها را همه با دور کمر می سنجند خوب طبیعیست که یکروزه به پایان برسد عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد