وصیّت

روزی که من مردم دست های مرا بازنگه دارید تا همگان بدانند چیزی با خود از این دنیا نبرده ام.چشمهای مرا باز بگذارید،بر تا بدانند که چشم انتظار مردم.بر سر قبرم تکه یخی بگذارید تا با اولین طلوع خورشید آب شود تا همگان بدانند که عاشق بودم و کسی را نداشتم.هیچ وقت نمیخواستم این پست رو بذام اما افسوس که زمان آن رسیده ............... .

                       

                                                                                                                                    بای!!

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
متنه زیبایی نوشتید...
همگان بدانند که عاشق بودم و کسی را نداشتم.

سلام.نظر لطفتونه!!!!!!!!
حالا منم اینو نوشتم.کی حرف منو گوش می کنه؟

[ بدون نام ] جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ب.ظ http://lvlasood.blogsky.com

yani vaghean rafti chera? taze dashtim ba ham ashna mishodim koja narooooooooooooooo

.خودم خیلی دوست دارم برم.اما خدا نمی خواد.شاید هم بخواد ولی موقعش الان نباشه!!!!!!!!!!!!ای خدااااااااااااا .زودتر ................ .

[ بدون نام ] جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ب.ظ http://lvlasood.blogsky.com

che jalab midoni chi shod? man aval omadam inja nazar dadam bad raftam to webloge khodam didam to ghablesh onja nazar dade bodi dar sorati ke ma hamdigaro nmishnasim ba tabadole link ham movafegham

سلام
چه جلبببببببببب!!!!!!!!!!!
خن.لینکتو می ذارم!!!!!!!!

hitler جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ب.ظ

har kari mikonam nemishe yeki digeh ham nasb kardam nemidoonam divoone shode

اشکال نداره.کافی نت که اختراع شده.برو اونجا............ .!!!!!!!!

نوشین شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ب.ظ http://hossein9656.blogsky.com

چون گفتی اسم زشتت یاد اسم تو افتادم و اسم تورو نوشتم
**********************************************
من مطلب کم نیاوردم فوضول خانوم اینم خودش یه مطلبه دیگه

یاد اسم عمت بیفت بی جنبه !!!!!!!!!!
اره خوب.ببین اگه جای زیادی داری به من بگو.چون من همیشه جا کم یارم!!!!!!!!

تنها(ندا) شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://mosibat2007.blogfa.com

بیشعور اسم خودت زشته خیلی خری مگه دستم بهت نرسه راستی نظرت خیلی زشت بود هههههه من دیگه کاری ندارم برو با این وب زشتت این چیه به جایه اسم نوشتی خره

بی شعور باباته!!(شوخی کردم)
آخه با وجود چنین دوستی من چه جوری می تونم بی ادب نباشم؟
حالا چرا بهت برخورد؟
ببینم تو با همین صورتت وبلاگ زدی یا با اون یکی؟!!!!!!!!!!

hitler یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ب.ظ

felan in hafte gheyde com ro bayad bezanam choon nabood shode manam hosele nadaram dorostesh konam hala ke man nemtioonam on besham you nagi man dooset nadarama

CaTman دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:00 ق.ظ http://catman2006.blogfa.com

Your Blog is a very high class blog but has a problem it dosent have any Pic!
Thank you
Bye


I AM CaTman

tnx from u very much,wow,i solve this problm soon!!!!!!!!!!bye

غریبه آشنا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام ؛ بابا زدی جاده خاکی ..................
راستی موافقم ؛ پاییز بی نظیر

موفق باش
یا علی

سلام.یعنی چی؟منظور؟یعنی ما حق نداریم ۱ بار هم که شده حرف دلمو نو بزنیم؟!!!!!!!

حسین چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ب.ظ http://veeron.mihanblog.com

سلام
بابا معرفت . یه وقت نکنه یه سر به ما بزنی

سلام.من چند بار اومدم.حالا نوبت شماست!!!!!!!!

غریبه آشنا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

چرا شما حق داری حرف دلت و داد بزنی
اما این روزا حرف دل کسی و نمیشنوند

مثل حرف های دل من که همش نقطه چینه ................
راستی من میترسم که حرف دلم و بزنم
واسه همین ................
هر کی هر چی برداشت کرد ( برداشت آزاد)

زیر آسمون حدا سر بلندی کن و بندگی

یا علی

راست میگی.به هر حال تو با تجربه تری!یه چیزی می دونی!!!!!!!!

یا علیییییییییییی!!!

ندا پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:14 ب.ظ http://mosibat2007.blogfa.com

سلام خره خوبی؟ایشالله که خوب نباشی و همه مرضا افتاده باشه به جونت خانم زشته من تو رو لینک کردم حالا نمیدونم اون چسمای ببخشید چشمای چپت چرا نمیبینه؟خانم خره چرا تو منو توی این وب زشتت لینک نکردی
میگم با همین صورتت وب زدی؟
خدافظ خره

اولش که خر خودتی.دوومش دارم میبینم که مرض به جون کی افتاده .بیچاره تو که ۷ روز هفته رو نمیای مدرسه که.بعد میای منو مینفرینی؟البته اهمیتی نداره!!!از قدیم گفتن با دعای گربه سیاه بارون نمی باره!!!!!!!
سوما چشمای خودت چپن که سر صف همش میای اسم منو مینویسی توی اون دفترت مثل بچه اول دبستانیا .بابا بخدا به ادم فروشا چیزی نمیرسه!!!!!!!
رابعا :اگه دفعه ی دیگه تیکه کلام منو بکار بردی ........ می دم.فهمیدی!!!!!!!!!!!

saeid.gh جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ق.ظ

be nazare you man dar che mordei weblog bezanam????

tooye har zamineye ke doost dari!!!!!!!!!!!.khande dar bashe behtare!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد