خدایا....

من می شنوم....آیا گناهکارم....می ترسم....می ترسم از اینکه روزی عشق و ناکامی با هم بیامیزند.چگونه به چشم هایت بنگرم و بگویم هنوز دوستت دارم.آیا باور خواهی کرد؟آیا مرا با اینی که هستم خواهی پذیرفت؟من چگونه بازیچه ی قلب خویش شده ام؟چگونه اسیر شدم؟خدایا مرا از این گرداب تلخ چراها رها کن.خدایا به او بگو که نگرانی در چشم هایم بیداد می کند.خدایا این درد و اندوه تا به کی بر من پادشاهی خواهد کرد؟خدایا به من بگو تا به کی باید پا برهنه برای اثبات هستی ام بروم؟به من بگو که اشتباه نمی کنم.بگو که هیچ طوفانی در راه نیست.

                                                                     هیچ طوفانی در راه نیست!

ببخشید!

سلام خدمت همه ی دوستان و رفقای پایه!ببخشید که این چند روز نتونستا آپ کنم.آخه امتحانام شروع شده و باید همش خر بزنیم.اگه خر نزنیم چه کار کنیم؟

راستش خواستم یه سری حرف هایی رو به دوستام که ماشا لا همشون عاشقن بگم.

آخه آی کیو ها.شما چه چیز خوبی از عشق دیدین که اینجوری دارین خودتونو تباه می کنید؟بابا بی خیال بشید.شما از هر عاشقی سوال کنید که چیه  عشق زیباست هیچ جوابی نداره که بده . آخرش فقط شکست و نا امیدیه. ادم از زندگیش و از خودش و همه ی اونایی که دوروبرش هستن خسته میشه . چرا براتون تجربه نمیشه؟ چرا نمی خواین زندگی کنید . اینو بدونید که عاشق شدن یک هنر نیست  ولی زندگیی کردن هنره.  بخدا هرچی عشق زمینیه الکیه. عشق واقعی فقط مال خدا و برای خداست .یه زمانی(که خر بودم)با خودم می گفتم که از عشق زمینی به عشق به خدا می رسم .اما الان که نگاه می کنم می بینم که اگه بخوام عاشق  کسی بشم جون آخرش به پوچی و تباهی می رسه پس در نتیجه از همه چیز به خصوص از خدا نا امید میشم.

من با خودم عهد کردم که تو زندگیم عاشق ۴ چیز باشم:۱-خدا   -۲خودم   ۳-پدر و مادرم   ۴-اینو نمیتونم بگم(شرمنده.چون خصوصیه!!!)

 

راستی یه چیزی یادم رفت بگم.اگه انسان خدارو دوست داشته باشه و عاشقش باشه هیچ وقت نمی تونه عشق به کس دیگه ای رو تو دلش جا بده !(ببخشید که خیلی ساده نوشتم و امیدوارم منظورم رو به خوبی رسونده باشم!) 

 

 

خنده دار!!!!

۱_ ترکه تو توالت غش می کنه وقتی به هوش میاد میگه : من کیم... اینجا کجاست... کی منو ریده؟!!!

۲_ تف به مرامت عوضی............     برنامه امشب سینماهای تهران و شهرستانها...!!!

۳_ به ترکه میگن نظرت در مورد گل چیه؟ میگه : خیلی خوبه... خوش بو... قشنگه... همانظور که خدا در قرآن می فرماید : گل هوالله احد!!!

 

ـ۴ ترکه میره ته استخر تا میاد بالا میگه کاشی کاره عجب نفسی داشته!!!

 

۵_ آیا می دانید معنای کلمه EHHMM که کاربرد زیادی در w.c دارد چیست؟؟ E : انرژی H : هسته ای H : حق M : مسلم M : ماست !!!

۶_ وقتی دلتنگی...

وقتی عاشقی...

وقتی بی کسی...

وقتی نداری...

وقتی بی پولی...

هیچ کس نمی فهمه!

ولی کافیه یک بار بگوزی همه می فهمن!!!

 

 

 

 

 

آیا مرا دوست داری؟

می خواهم بنویسم ....اما نمی دانم تو آن ها را می خوانی یا نه؟بر برگی از یاس و شعر های ناب بهاری با تو بودن می نویسم....با نگاه سحر به افق دیده ات لبخندمی زنم.سیاهی را رنگ می زنم.تا وقت زودتر بگذرد و تو زودتر بیایی.بی تو بودن عمر مرا به انتها می رساند.با تو بودن همچون آتشی است که مرا در عشق تو مذاب می کند.لبخندت را همچون آیینه ای به من بسپار تا هردم عاشقانه با نگاه های تو خاکستر شوم.ماه شو و مرا از نقاب سیاه شب نجات بده.چه بگویم که در تو اثر کند؟و تو مرا از هرچه هیچ و پوچی است نجات دهی؟به نگاهت قسم که خیال مرا از تو گریزی نیست.همیشه این منم که برای پرسشی ساده پریشانم!

 

                                                                    آیا مرا دوست داری؟