عکس

Image Hosted by Imagehigh.com

من این چند روزه زدم تو کار عکس.به نظر شما ادامه بدم یا نه؟

Image Hosted by Imagehigh.com

تنها چیز........

بوسه تنها تصادفی است که پلیس راه ندارد.دریای غم تنها دریایی است که ساحل ندارد.قلب تنها چیزی است که شکستش صدا ندارد.عاشقی تنها دردی است که درمان ندارد!!!!!!!همه خسته از ..................... .

وصیّت

روزی که من مردم دست های مرا بازنگه دارید تا همگان بدانند چیزی با خود از این دنیا نبرده ام.چشمهای مرا باز بگذارید،بر تا بدانند که چشم انتظار مردم.بر سر قبرم تکه یخی بگذارید تا با اولین طلوع خورشید آب شود تا همگان بدانند که عاشق بودم و کسی را نداشتم.هیچ وقت نمیخواستم این پست رو بذام اما افسوس که زمان آن رسیده ............... .

                       

                                                                                                                                    بای!!

قسم

عزیزم می دانی که قلبم در تسخیر توست. می دانی که جز تو کس ندارم و نخواهم داشت . به نام قول های صبحگاهی عشق قسم به اواز پرنده های زیبا قسم به نسیم جانبخش امید قسم به فرشته های کوچک آرزو قسم که تا ابد جز تو به کس ننگرم و جز تو به کسی فکر نکنم و با یاد تو از دفتر یادگارها محو شوم.

تو زیبایی و زیباترین اتفاق زندگی من نیز در آشدایی با توست تو که شادی را از آن لحظه های زندگی من کردی!!!!!!!!!

یاد بگیییییر!!!!!!!!

به چشم های خود بیاموزید که نگاه به کسی نیندازند.اگر نگاه انداختند عاشق نشوند.اگر عاشق شدند وابسته نشوند.اگر وابسته شدند مجنون نشوند و اگر مجنون شدند با عقل و منطق زندگی کنند.اینک که پا به این راه دشوار گذاشته اید با صداقت عشق را ابراز کنید.تنها عاشق 1 دل باشید.تنها به 1 نفر دل ببندید و با یکرنگی و یک دلی زندگی کنید.به عشق خود وفادار باشید تا پایان راه با عشق باشید و از ته دل عشق را دوست داشته باشید و با تمام وجود عاشق شوید!!!!!!

مختلف

- به اندازه ی موهای سرم دوستت دارم. به اندازه ی موهای ریختم عاشقتم و به اندازه ی مفدار  دفعه هایی که شونه کردم بهت وفادارم.

شناختی؟....منم منم حسن کچل!!!!!!!

 

- سنگ کافیست برای شکستن ۱ شیشه.۱ جمله کافیست برای شکستن ۱ قلب.۱ ثانیه کافیست برای عاشق شدن و ۱ دوست مثل تو کافیست برای زندگی!!!!!!

جوک ک ک ک ک ک ک!!!!!!

ترکه رفته بود دزدی و اسلحشو گراشته بود پشت سر صاحبخونه و می گفت:اگه تکون بخوری با لگد می زنمت!!!!!

لره از یکی می پرسه:اقا ساعت چنده؟یارو می گه:۳.لره میگه:اه ه ه ه ه ه .اعصابم خورد شده .از صبح تاحالا از هرکی می پرسم یه چیزی می گه!!!!!!