عید......!!!!!!!

سلام!!!!!!

فقط یک ساعت دیگه مونده به عید!!!!!!!!!!

                                     عید همتون مبارک باشه!!!!!!!!

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
مثلث چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ق.ظ http://www.mosallas.blogsky.com

سلام
عید بر شما نیز مبارک باد
موفق و پیروز باشی

سلام
عید شما هم مبارک باشه!!!
مرسی!!!!!

حسین چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ http://veeron.mihanblog.com

آری باز هم در کوچه پس کوچه های چشمانت غریبی می کنم
و سحرگاهان که شبنم آیتی از پاک بودنت را به عالم می بخشد
و گل ها بستر آیات می کردند
به مهراب بهاران
سال نو رو پاک تر از شبنم گل ها برایت آرزو دارم...

من هم همینطور!!!!!

عباس جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ

چی بگم بهت؟
مریضی؟!!!!
(-:

غریبه آشنا چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:49 ق.ظ

روم نمیشه حرفی بزنم ؛ خیلی وقته که نبودم
نوشین به خدا حالم گرفته ؛ دوباره تنهام نازنین
عید امسال قشنگ نبود ؛ حداقل برای من
کسایی رو که دوست داشتم پیشم باشن نبودن
نوشین ؛ برای تموم بی معرفتی ها ؛ واسه تمومش من و ببخش
امیدوارم بهترین سال رو پشت سر بذاری ؛
آدما آدم و تنها میذارن

عاشق شدن سخته ؛ عاشق موندن سخت تره
چون همیشه عاشق از جونش گذشته ؛ که عشق آسون نبود از روز اول

سرت و درد آوردم ؛ از روز اول عید تنهام
واسه همین ................................................
امیدوارم امسال عاشق بشی ؛ عاشق کسی که لیاقت تو رو داشته باشه
منظورم یه پسر نبودااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاینده و جاودان بمون ؛ واسه منم دعا کن

به رسمه همیشه یا علی

سلام.
خوفی؟
حالا شدی بچه ی با معرفت.چرا تنهایی؟مگه خدا نیست؟حالا حتما باید آدما دوروبرت باشن که احساس تنهایی نکنی؟یه نگاهی به بالای سرت بنداز تا بفهمی که هیچوقت تنها نیستی!!!!
دستت درد نکنه که واسم این دعا رو کردی.ایشالا عاشق اونیکه باید بشم بشم(منظورم پسر نیست ها!!)
در مورد بی معرفتی هات هم می بخشمت.راستیتش نگرانت بودم که همش بهت سر می زدم.چون خیلی وقت بود که ازت خبری نبود!!!
واسه تو هم دعا می کنم!!!
بای!!
(-:

مهدی چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:27 ق.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com/

سلام
سلام گلم . سلام عزیزم . سلام مهربان
اینم چند تا سلام به خاطر اینکه چند وقته نیومدم بهت سر بزنم
سال نو رو بهت تبریک میگم و امیدوارم که در کنار خانواده سالی خوب و پر برکت داشته باشی
از اینکه همیشه لطف شما شامل حال ما میشه و تند تند به من سر میزنی بازم تشکر می کنم و از اینکه نمیتونم جواب نظراتت و بدم واقعا معذرت میخوام
فعلا خداحافظ به امید دیدار

سلام
مرسی.سال نو شما هم مبارک!!
خواهش می کنم.وظیفمونه.
اشکال نداره
بای!!!!!

غریبه آشنا جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

نوشین عزیزم ؛ خدارو شکر میکنم به خاطر این که دوست خوبی
مثل تو رو سر راهم قرار داد

میدونی قشنگیه این دنیا ( اینترنت ) به چیه ؟ به اینه که
دوستی ها و

خیلی چیزای دیگه از روی ریا و هوس و ... نیست

ممنونم ؛ واسه همه چیز ؛ واسه این که فراموشم نکردی

همیشه مراقب خودت باش ؛ همه آدما لیاقت نگاه رو ندارن

به رسمه همیشه ی قلبم

یا علی

نه بابا.ما همچین آدم خوبی هم نیستیم که تو فکر می کنی!!!
آره.همه ی آدما لیاقت ندارن٬حتی لیاقت نگاه کردن

saeid.gh یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ق.ظ

nemidoonam chi bbenevisam ama eyde hame mobarak

عید شما هم مبارک باشه!!!!

پینه دوز یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

گرچه اون دل زمیون رفت وزهستی واموند.........
سال نو بادید نو مبارک.
هم وبلاگ وهم نوشته هات قشنگند.

سال نو شما هم مبارک
چشماتون خیشکل میبینه!!!!

saeid.gh پنج‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:48 ب.ظ

زمانه معلم بیرحمیست چون اول امتحان میگره بعد درس میده

جدن؟!!

غریبه آشنا شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام
قالب نو مبارک ؛ شیرینی میخوام نوشین .

راستی به خاطر دیروز که بدون خداحافظی رفتم عذر خواهی میکنم ؛

آخه برق رفت ؛ بازم متاسفم

آپ کن دیگه ؛ دلمون گرفته ؛ به یاد گذشته ها بهترین متن رو بنویس

همیشه به یادتم ؛ فراموشم نکن

دوست دارم خیلی زیاد ؛ به چشماتم خیلی میاد ؛

به رسمه همیشه

یا علی

سلام
ببخشیدا،قالب که به خودتون متعلق داره!!شیرینیش دیگه چیه؟

خواهش می کنم.اشکال نداره!!!
بابا اصلا حسش نیست!!!
این شعر رو همیشه یکی از دوستای صمیمیم برام می خونه!!!

saeid.gh یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:54 ب.ظ

hadeaghal javabe offamo bede

باشه،برو بخون!!

غریبه آشنا دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام

دفتر شعر من کجاست ؟

خوبی نوشین عزیزم ؛ چه میکنی با سرنوشت و آدماش ؟

امیدوارم همیشه شادی هات رو ببینم

اگه یه روزی رفتم و خبری ندادم ؛ از دستم ناراحت نشو

دیگه حوصله ندارم ؛ فقط میخوام تنها باشم

میدونی همه از دستم ناراحتن ؛ با هیچ کس حال نمیکنم ؛ به همه ضد حال میزنم

نمیدونم چمه ؛ به یادم باش

به رسمه همیشه

یا علی

سلام
من چمی دونم کجاست؟(=:
خوفم.با آدماش هم می سازم!!!
قربونت.تو هم همینطور!!!
اش نداره.من تو رو درکت می کنم.
تازه شدی مثل من!!!نمی دونم چرا....؟!!!
باشه.
بای!!!

saeid.gh چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ

pas digeh faghat check off mikony yaeni man beram peykaram are

تازه چک آف رو خودم هم انجام نمی دم!!!یکی از رفقا...!!!!!!

Hitler چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ

May God Almighty give our work His blessing , strengthen
our purpose and endow us with wisdom and the trust of
our people, for we are fighting not for ourselves but for Germany

Adolf Hitler



طلبه ی امروزی پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ http://talabeh.blogsky.com

سلام
اولین باریه که اون سوالو پرسیدین..قبلش یادم نمیاد پرسیده باشین....خوب باید
بگم که هرساله در یه موعد مخصوص آزمونی برگزار میشه و از بین واجدین شرایط
پذیرش می کنند...فکر می کنم اینجوریا باشه....برای اطلاعات بیشترمی تونین با مراجع ذی ربط تماس بگیرین و ازشون بپرسین....

سلام
اما من 3-4 بار بود که این نظر رو داده بودم،ااما بی جواب ....!!!
دستتون درد نکنه.حالا این مراجع ذی ربط رو از کجا گیر بیاریم؟!!

غریبه آشنا پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:32 ق.ظ

سلام

اصلا نظر خوبی ندارم ؛ چرا دیگه نمیخوای آپ کنی ؛ میخوای بشی مثل من ؟؟؟

ببین منم مدت زیادی آپ نکردم ؛ اما فقط به خاطر وبلاگ توست که میام تو اینترنت

نگذار تموم خاطره های خوبی که از این وبلاگ داری فراموش بشه

نگذار مثل من بشی ؛ یه جورایی شاکی از همه

یا علی

سلام
شاید آره،شاید هم نه.
نظر لطفتونه!!!
باشه.تا ببینم چی میشه!!
!

[ بدون نام ] یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com

فراموش مکن که فراموش شدگان
فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمیکنند

می دونم.ا
تو منو فراموش کردی،اما من تورو هنوز به یاد دارم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد