من اومدم........

سلام...!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
ری را دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.rirayeheshgh.blogsky.com

سلام

وبلاگ زیبایی داری

موفق باشی

خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی

بای

سلام.مرسی.باشه میام!!!!!!!

غریبه آشنا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام ؛ حالا شد ؛
خیلی خوشحالم ؛ راستی با یه وبلاگ تازه چه طوری ؛ میخوای ؟
زود آپ میکنم مطمئن باش ؛
امتحاناتم داره شروع میشه ؛ اما قول میدم آپ میکنم
حتی بین امتحانات
خیلی خوشحال شدم ؛ راستی یه کاری باهات دارم
موفق باش و اشتباه نکن
یا علی

سلام.ببین قالب می خوام.منم امتحانام شروع شده.زیاد نمیام.چه کارم داری؟!

غریبه آشنا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

وای چه قدر خوشحالم ؛
برام یه کوچولو دعا کن ؛ یه دنیا یه دنیا عاشقم من ؛ بدون که به عشقت صادقم من
ولش
همیشه خوش باشی
یا علی

سلام.باشه.دعا می کنم.مرسی.شما هم خوش باشی!یا علیییییییییی!!!!!!

Hilter سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ

Help yourself, then God will also help you

Adolf Hilter

باشه.اتفاقا امتحان هم کردم و نتیجه گرفتم!!!!!!نتیجه ی عالی!!!!!!!!!!!

غریبه آشنا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ق.ظ

پس کجایی تو ؛ هی من به خاطر تو برگشتماااااااااااااااااااا
امیدوارم.................
ولش
یا علی

من اینجام.کوچه بغلی!منم همینطور.امیدواری.............؟

شوربا چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ http://vvvvv.com

سلام خوشحالم که برگشتی همین بای

[ بدون نام ] یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com

عیدت مبارک
____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx
_xx

عید شما هم مبارک.عجب چیز تو پیه!!!!!!!!!

Hilter شنبه 16 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ

hitler's knowledge also extended to mechanics.He knew how
engines worked ; he understood the ballistics of various
weapons ; and he astonished the best medical scientists
with his knowledge of medicine and biology


Leon Degrelle

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد