عکس

Image Hosted by Imagehigh.com

من این چند روزه زدم تو کار عکس.به نظر شما ادامه بدم یا نه؟

Image Hosted by Imagehigh.com

نظرات 13 + ارسال نظر
hitler دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:03 ب.ظ

ina ki bidan chera inghadr tar bid

کیا؟
به تو چه؟
فضول!!!!!!!!

حاجی دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:58 ب.ظ http://e-ghiassy.blogfa.com/

سلام/ عاقبت زبون درازی رو ( بلانسبت بچه پرو ها-شما رو نمیگما ) خوب نشون دادین/ممنون

سلام.
اره دیگه!!!!!!!!
چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

غریبه آشنا سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام ؛
آره من هم موافقم ؛ اما عکس های قشنگ و با کیفیت
نه مثل اینااااااااااااااااااااااا ( حال کردیا )
راستی ؛ ولش
موفق باش
یا علی

سلام.
یعنی میگی اینا زشتن؟
چی چیو حال کردم!!!!!!!

غریبه آشنا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام
خوبی نوشین عزیز
خوب حالا چرا خیره میشی؟
نه اینا هم قشنگن ؛ منظورم این بود که با کیفیت تر باشن
همیشه خوش باش
یا علی

سلام.نمیدونم.میرم تو فکر.اقا من عکس با کیفیت تر ندارم.چه کار می خواهی بکنی؟!!!!!!!!!!!!

غریبه آشنا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ق.ظ

نوشین یادم رفت یه چیزی و بپرسم ؛ تو این غریبه آشنا رو که تو وبلاگ من میاد میشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا حالا تو وبلاگ های دیگه با این اسم کسی و دیده بود ی؟
ممنون
یا علی

نه بابا.نمیشناسمش.چی کارش داری؟هرچی هست باهاش حال می کنیم.یه وبی هست:http://paraantez.blogsky.com/ برو توش ببین این نیست!!!!!!!!!

مبین زشته پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:45 ب.ظ http://na

نوشین موفق باشی از طرف مبین زشته

حالا چرا زشته؟!!!!!!!بابا حالا ما یه حرفی زدیما.به دل نگیر.
مرسی.شما هم موفق باشی

[ بدون نام ] جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com/

این عکسارو از کجا میاری ؟؟؟
خبری ازت نیست ؟؟؟
دیگه سر نمیزنی

از سر قبرم.نمیبینی چقدر زشتن!!!!!!!بابا ولمون.من دیگه حال و حوصله ی هیچ چیز رو ندارم!!!!!!!!!!!!!!

summer 1944 normandy شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ب.ظ

salam aziz baba bebakhshid narahaty az man ????

سلام.نه.من از تو ناراحت نیستم.خوب وقتی تو میگی که دیگه ان نمیشی چه لزومی داره که من بیام؟اگه نظرت عوض شد خبرم کن!!!!!!!!

پویا یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:46 ب.ظ http://paraantez.blogsky.com

سلام خانم.
همیشه یه کم تند مینویسی؟ بعضیا از فلفل خوششون نمیاد....
عکسات کیفیت پایینی داره اگه بتونی عکس با کیفیت بهتر تو ویلاگ داشته باشی ممنون میشم.
شاد زی.

سلام.مگه از حرفم ناراحت شدی که اینجوری میگی؟

hitler دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:50 ب.ظ

؟؟؟؟decingage

what?!!!!!!!!!

saeid.gh دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ب.ظ

decingage yaeni aghab neshi ni man 5shanbe montazeretam

باشه.میام.اگه نیومدم بدون دیگه نمیام.!!!!!!!!!!!!(
نترس بابا .......)!!!!!!!!

غریبه آشنا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلاااااااااااااااااام
خوبی نوشین ؟
چه خبراااااااااا؟
چه میکنی با سرنوشت ؟
ممنونم واسه همه چیز
فکر کردم دارم آف میذارم ؛ ( چشمک)
راستی آپ کن دیگه
منتظرم
یا علی

سلام.مرسی.
سلامتی.با سرنوشت می سازیم.اگه نسازیم.......... .
راستی چی شد جریان غریبه اشنای ۲؟
من چه کار کردم که ازم ممنونی؟
دفعه ی دیگه از این فکرها نکن چون ......... !!!!!!!!!
من حوصله ی آپ کردن ندارم.نمی دونم چرا حسش نیست!!!!!!!!

hitler جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ب.ظ

aksaro daghoon kadan akhey:::::::::::

اره.الان پاکشون می کنم!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد