ببخشید!

سلام خدمت همه ی دوستان و رفقای پایه!ببخشید که این چند روز نتونستا آپ کنم.آخه امتحانام شروع شده و باید همش خر بزنیم.اگه خر نزنیم چه کار کنیم؟

راستش خواستم یه سری حرف هایی رو به دوستام که ماشا لا همشون عاشقن بگم.

آخه آی کیو ها.شما چه چیز خوبی از عشق دیدین که اینجوری دارین خودتونو تباه می کنید؟بابا بی خیال بشید.شما از هر عاشقی سوال کنید که چیه  عشق زیباست هیچ جوابی نداره که بده . آخرش فقط شکست و نا امیدیه. ادم از زندگیش و از خودش و همه ی اونایی که دوروبرش هستن خسته میشه . چرا براتون تجربه نمیشه؟ چرا نمی خواین زندگی کنید . اینو بدونید که عاشق شدن یک هنر نیست  ولی زندگیی کردن هنره.  بخدا هرچی عشق زمینیه الکیه. عشق واقعی فقط مال خدا و برای خداست .یه زمانی(که خر بودم)با خودم می گفتم که از عشق زمینی به عشق به خدا می رسم .اما الان که نگاه می کنم می بینم که اگه بخوام عاشق  کسی بشم جون آخرش به پوچی و تباهی می رسه پس در نتیجه از همه چیز به خصوص از خدا نا امید میشم.

من با خودم عهد کردم که تو زندگیم عاشق ۴ چیز باشم:۱-خدا   -۲خودم   ۳-پدر و مادرم   ۴-اینو نمیتونم بگم(شرمنده.چون خصوصیه!!!)

 

راستی یه چیزی یادم رفت بگم.اگه انسان خدارو دوست داشته باشه و عاشقش باشه هیچ وقت نمی تونه عشق به کس دیگه ای رو تو دلش جا بده !(ببخشید که خیلی ساده نوشتم و امیدوارم منظورم رو به خوبی رسونده باشم!) 

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
توحید چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ق.ظ http://niid.blogsky.om

دوست من عشق مرحله های مختلف داره...
و این و بدون که عشق واقعی اصلا شکست نداره!
......
اسم من زشته؟؟؟؟

آره.مرحله های مختلفی داره.اما تو این دوره و زمونه اکثرا تو عشق هاشون شکست می خورن.پس نتیجه می گیریم که این عشق ها الکیه.(ن منظورم اینجور عشق هاست)

غریبه آشنا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام

نوشین عشق به خدا ؛ یه چیزیه که شاید نمیشه نشونش داد

همه ما عاشق خداییم ؛ اما بعضی ها این عشق و پرورش میدن

بعضی ها فقط تو دلشون نگه میدارن

نوشین عشق زمینی با تموم نا امیدی ها و تموم سختی ها و

بی وفایی هاش ؛ یه چیزی و ثابت میکنه


اونم اینه که به راحتی میگه : عاشق کسی باش که عاشق تو باشد

و تنها کسی که تو این دنیا ما رو از صمیم قلب دوست داره خداست

حتی پدر و مادرمون هم به اون اندازه دوسمون ندارن

من تموم چیزایی که داشتم و از دست دادم

حتی ۱ بار خواستم از دست این زندگی راحت بشم ؛ اما..................

عشق به خدا اوج بی نیازیه ؛ عشق به خدا یه نگاه منتظر میخواد

اما ؛ حداقل من ندارم ؛ زندگی کردن هنر نیست ؛ یاد زنده ها بودن هنره

نوشین ؛ میدونی من باید به اون کسی که تو فکرم برسم

باید ؛ اون همون چیزیه که من دنبالشم ؛ شاید یه مدت طولانی دنبال

یه همچین آدمی بودم ؛ ومالان نباید ازدستش بدم

دوست دارم خواهریه گلم

یا علی

ببین همه از اول دارن.بعد ممکنه که کم رنگ بشه.تو که می گی الان همه دارن پس این چه عشقیه که بعضی ها با وجود اینکه خدا همیشه در کنارشونه حتی ماهی یک بارهم بهش سر نمی زنن!؟؟؟

ببین من منظودم عشق های الکیه.نمی دونم ماله تو واقعیه یا نا.اما بدون اگه عشقت رو پای خدا بذاری خیلی بهتر از اینه که بیای عاشق کسی بشی که اطمینان نداری بهش می رسی یا نه.اما اگه عاشق خدا باشی خیالت راحته که بهش می رسی .خیلی زود.چون اون خودش هم بهت کمک می کنه.این عقیده ی منه!!!!

غولوم چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:45 ق.ظ

سلام.جوجه زندگی بدون عشق اصلا معنی نداره . الکی حرف مفت نزن . میزنم تو سرت . تو برو همون کتاب های مهد کودکت رو بخون و اینقدر خلق رو نصیحت نکن . سه مثقال بچه که نباد این قدر اراجیف بگه . سریع وبلاگت رو تخلیه من از این مضخرفات . دفعه بعد اومدم اینا بود ژوستتو میکنم .حالا میبینی

همین شماها هستین که جوونارو اغفال می کنید که عاشق بشن دیگه(چه ربطی داشت؟)
ببین من عقلم الان همی قدر قد میده.ولی مطمین باش وقتی بزرگ تر شدم بهتر از اینا می نویسم غولوم!!!!!
ببین تو دفعه ی دیگه هم بیای اینا هستن.احتمالا بهشون اضافه هم میشه.چه کار می خوای بکنی؟!!!!!!!

saeid.gh چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ب.ظ

ageh digeh doost nadary payame amozande nemizaram akhe man mageh payame amozande saram mishe???????

نه بابا.چرا؟از دست من ناراحت شدی؟!!!!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ب.ظ

man 1chizo to zendegi yad gereftam ke harfe alaki nazanam گفتم : تو شیرین منی
گفتا : تو فرهادی مگر؟!!!
گفتم : ندادی دل به من
گفتا : تو جان دادی مگر؟!!
گفتم : خرابت می شوم
گفتا : تو آبادی مگر؟!!
گفتم : ز کویت می روم
گفتا : تو آزادی مگر؟!!
گفتم : فراموشم مکن
گفتا : که در یادی مگر؟!!!!

نه اسمت نه میلت!!!!!!!!

غولوم چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ http://n

اگه وبلاگت رو به اتیش نکشیدم

چاکرتیم با مرام.بابا زحمتت میشه.می خوای بگیم رفقا این کارو انجام بدن؟.شما نمی خواد بی خودی وقتت و عمرت رو تلف کنی .چون کسی که الان داره آتیش میگیره تو هستی عزیزم نه وبلاگ من!(یک-هیچ!)

غریبه آشنا چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام

نوشین انگاری نمیشه با تو در افتاد

مطمئنی ۱۵ ۱۶ سالته ؟

بابا بی خیال ؛ خیلی از افکارت خوشم اومد

ای کاش آدما همشون این جوری فکر میکردن

امیدوارم خدا سر راهت تو زندگی ؛ کسی و قرار بده که بتونه

به خوبی تو رو کامل کنه ؛ تو بی نظیری دختر

سعی کن هر چه قدر که بزرگ تر میشی عقاید و علایقت هم بزرگ بشه


مثل احساسی که به خدا داری ؛ میفهمی که




یا علی

سلام.آره.تازه ۱۵ سالم هم کامل نشده.البته که کسی نمی تونه با من در بیوفته.چشم.اگه خدا بخواد من سر رام میام که مطمینم می خواد.چون خدا بندشو دوست داره.!!!!!!!

نوشین خر پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ب.ظ http://gosale

سلام اولا این کلمه اسم زشتت رو ژاک کن دوما ژ

چشم.ولی حالا نه.وقتی قالب جدید رو گذاشتم........!!!!!!

غریبه آشنا جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام

حالا چرا سکوت ؟

یا علی

آخه من یه ساعت اینجا داشتم چی می گفتم که بابا عشق رو بیخی بشید.آخه آدم باید به شما چی بگه؟ها؟

دفتر عشق جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

آرزوی پرواز را دارم ، پرواز از این سرزمین بی محبت ، میخواهم سفر کنم ، سفر به سوی سرزمین خوشبختی ها و کاش همسفری بود و آن همسفر من تو بودی!
آروزی شنیدن صدای نفسهایت را دارم ، کاش فاصله ای نبود و کاش ما در کنار هم بودیم تا صدای نفسهای گرمت را احساس کنم ، کاش مرزی نبود بین ما و ای کاش اگر هم مرزی بود آن مرز تو بودی!
آرزوی آغوش گرمی را دارم که مرا در آغوش خود بگیرد و در آغوشش با من با صدای آهسته درد دل کند و ای کاش آن آغوش ، آغوش گرم تو بود!
سلام. خوبی؟ دفتر عشق آپدیت شد. منتظر حضور گرم و پرمحبت شما هستم.شاد و پیروز باشی. یا حق

سلام.متن جالبی بود.حتما میام!!!!!!

غولوم جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:57 ب.ظ http://iuhuh

سلام اولا تو غلط کردی که ۱۵ سالت تموم نشده دوما تو به اندازه نه نه بزرگ من سال داری سوما تو خر پیری چهارما اتیشت میزنم پنجما برو بینیم بابا حال نداریم ششما خیلی حرف های گنده تر از دهنت میزنی هفتما املات خیلی ضعیفه هشتما غلط املایی داری نهما تو غلط کردی که وبلاگ درست کردی دهما برو کنار باد بیاد جوجه فکلی ... ده هیچ باخت شفتالو

سلام.اولا به کوریه چشم بعضی ها هنور ۱۵ سالم تموم نشده.دووما من به اندازه ی دوست دخترت هم سن ندارم.چه برسه به ننه بزرگت.سوما ننه و بابات خر پیر هستن.چهارما تو اول برو آتیش خودتو خاموش کن بعد بیا مارو آتیش بزن.پنجما از همون اولش معلوم بود که بچه «له» هستی و حال نداری.ششما حالا خوبه من حرف گنده تر از دهنم می زنم.تو چی؟همیشه گه خوری زیادی می کنی.هفتما حالا خوبه حداقل املای من ضعیفه.تو چی؟حتی بلد نیستی کتاب«بخوانیم»سال اول دبستان رو بخونی.هشتما وقتی کم میاری ۱ چیز رو۲ بار به صورت مختلف بیان نکن.آخه املات ضعیفه با غلط املایی داری چه فرقی می کنه؟نهما حالا ما یه گهی خوردیم و وبلاگ زدیم.تو چته که پشت سرمون میای بشقاب رو لیس می زنی؟!دهما اگه من جوجه هستم چه جوری جلوی باد رو می گیرم؟حتما تو خیلی جوجه یا شاید سوسک هستی.(ده-هیچ.خیلی بده ادم اینجوری ضایع بشه.اخه تو فردا با چه رویی می خوای سرتو تو جامعه بالا بگیری؟)

مهدی شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:23 ق.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com/

سلام
خوبی - من حافظم اومدم فالت رو بگی تا جوابت رو بدم - کی گفته من جواب نمیدم ؟
فعلا
بای

سلام.کی گفته تو جواب منو نمی دی؟کور یا نفهم که نیستم.وقتی نمی دی میگم نمیدی.

نوشین خره گاو منه شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ http://rtyyrty

خیلی خری

عمت خره!!!!!!!!!!!!!!

hitler شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ

روزی از میلتون ؛ شاعر معروف انگلیسی پرسیدند :چرا ولیعهد انگلستان میتواند در چهارده سالگی بر تخت سلطنت بنشیند و سلطنت کند ؛ اما تا هیجده سال نداشته باشد نمی تواند ازدواج کند ؟؟ گفت : بخاطر اینکه اداره کردن یک مملکت از اداره کردن یک زن بمراتب آسان تر است

راست میگه!!!!!

عباسعلی سرداری یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ق.ظ http://bikhiial.com

سلام / ممنون از زحماتی که میکشی / حالا ایشالله امتحانات که تموم شد بیشتر اپش کن / دست شما بی بلا ایشالله بری کربلا / یه سری هم به ما بزن / چنان دل کندم از دنیا.......که شکلم شکل تنهاییست.....ببین مرگ مرا در خویش ......که مرگ من تماشاییست .///

سلام.خواهش می کنم.امتحاناتم هم تموم شدن.ولی حوصله ی اپ کردن ندارم الان.متشکرم از لطفتون.

saeid.gh یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ب.ظ

تقصیردلم چیست اگرروی توزیباست حاجت به بیان نیست که ازروی توپیداست من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم افسوس که یک لحظه تماشای تورویاست در خانه ی احساس اگرزمزمه ای است آن زمزمه از توست که در جان دل ماست من قایق آواره ی دریای تو هستم خوب است بدانی که دلم عاشق دریاست در حسرت دیدار تو می سوزم و اما این دست خودم نیست به حق روی تو زیباست

من نه خوشکلم.ولی اینو راست گفتی که دیدن من محاله.می دونم که اینو مبالغه کردی.مطمین باش که تو عاشق من نیستی.در حسرت دیدار من نباش و بازم می گم که من زشتم(توجه : به ترتیب بیت ها بهت جواب دادم!)

غریبه آشنا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام

نه به خدا

خیلی کاراش و کردم ؛ فقط چون توی امتحاناتم افتاده ؛ کمی دیر میشه

ولی به خدا دارم واست آماده اش میکنم

قول میدم زود زود بهت بدمش

شرمنده که داره دیر میشه

ببخش ؛

یا علی

سلام.باشه بابا.حالا ما یه حرفی زدیم.دستت درد نکنه.
خواهش می کنم.!!!!!!!

saeid.gh دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ب.ظ

افسوس... آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد... برای آنچه از دست رفته آه میکشیم

قول مراد گریه می کنه.......!!!!!!!!

غولوم دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ http://u9ipok

خیلی بلبل زبونی میکنی نارنگی

چاکرتیی.....................م.نظر لطفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saeid.gh سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:09 ب.ظ

آیا شما که صورتتان را در سایه ی نقاب غم انگیز زندگی مخفی نموده اید گاهی به این حقیقت یأس آور اندیشه می کنید که زنده های امروزی چیزی به جز، تفاله ی یک زنده نیستند. ...

غریبه آشنا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:29 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام

نوشین تو چته ؛ این آقا غلام کیه ؛ زدین به تیپ هم

زیاد خودت و در گیر این جور ادما نکن

بی خیال

زندگی قشنگ تر از این حرف هاست ؛ که بخوای با این جور ادما خرابش کنی

یا علی

مردیکه ی.......... .بگما.بابا یارو دیوونس.دیده جایی تحویلش نمی گیرن.اومده اینجا.یه بی تربیتی هم هست که لنگه نداره.نمی دونم چه کارش کنم؟؟؟!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد