محرم ماه خون خدا!

سلام.

هرچی با خودم کلنجار رفتم که این ماه محرمی وبمو آپ نکنم  نشد!!!!!)-:

نمی دونم از کجا شروع کنم.محرم ماه خون خدا!!داره تموم میشه.خیلی دلم براش تنگ میشه.توی این ماه من می خوام آدم بشم.حتی بچه جقله ها هم اون لباس های عجیب و غریبشون رو کنار می ذارن و به احترام این ماه و مظلومیت حسین سیاه پوش می شن.اما چه فایده که فقط توی این ماه به یاد حسینیم؟و تا پرچم های سیاه برداشته میشه همه می شن همونی که بودن.حتی امام حسین رو هم تاریخ مصرف دار کردن!وقتی این ماه تموم شدانگار که اصلا حسینی نیست!!!!به یاد حسین بودن رو محدود به ده روز اول محرم کردن!

خوش به حال اونایی که توی این ماه زیاد تغییر نمی کنن!یعنی نیازی به تغییر کردن ندارن.چون از همون اول پاک و صاف بودن و تنها تغییری که می کنن  اینه که غمگین میشن!این ماییم که نیاز به تغییر داریم و تا محرم می رسه میشیم یه نفر دیگه که حتی خودمون هم خودمون رو نمی شناسیم!!

واقعا چرا باید اینجوری باشه !چرا نباید تک تک لحظات زندگیمونو  با نام حسین بگذرونم؟!!چرا.........!!!!!!