حسرت

یه بغضی تو گلومه

یه دردی توی سینم

یه سوزش روی لبهام

یه ناله توی پاهام

یه زخمی روی دستم

یه اشکی توی چشمام

یه زنگی توی گوشام

یه تیری توی قلبم

حسرت یه دونه بوسه

مونده روی گونه

                                   ali

نظرات 11 + ارسال نظر
غریبه آشنا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام منم یه چیزی تو نگاهمه اما نمیدونم چیه

خیلی ها بهم گفتن یه جوری نگاه میکنی ؛ اما من که آخرش نفهمیدم چه جوری نگاه میکنم

زیبا بود

یا علی

عزیزم اشکال از چشات.برو پیش دکتر حله!!!شاید چشات چپه!!!!!!

رضا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:40 ق.ظ

سلام کار قشنگی ، سعی کن مطالب از خودت باشه

موفق باشی

eeeeeeeeeeee.khob age matlab nadashtam az khodam chi?!!!!!!!!!

asal شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:29 ق.ظ http://asalakto0o.persianblog.com

aval..... salam jaleb bod gharebe ashena moarefed kard movafagh bashid

سلام.دستش درد نکنه.حالا قصد تبادل لینک داری یا نه؟

غریبه آشنا شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

میدونی راستم میگیا مشکل از چشم هام ؛ چپه
باید مشکلش و حل کنم
راستی دوست هات بهت گفتن خیلی ضد حالی ( چشمک)

هیچ وقت اشتباه نکن

یا علی

کدوم دوستام؟
اگه منظورت خودتی که حق داری؟اما اگه دیگران که اشتباه به عرضت رسوندن.چون من همیشه هواشونو دارم.خودتو نبین......

a FashisT شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

با وبلاگ جدید حال میکنی یا نه

خاستی عوض کنی خبرم کن

HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

خیلی.حتما خبرت می کنم.دستت درد نکنه!!!!!!!

سعید یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

اولا ازینکه به وبلاگ ما اومدی و منور کردی خیلی ممنونم امیدوارم مشتری دائم ما بشی! یا به قولی بار آخرت نباشه که اومدی ...

ثانیا تیر توی قلبو نگو که خیلی درد داره ... خدا اون روزو نیاره ...

شاد باشی ...

مهدی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com/

سلام
خوبی چه خبر کم پیدایی نیستی
در مورد این که از ظاهرش شعر باشه نمی تونم نظر بدم چون که فونتش برام قابل خواندن نیست
بازم به من سر بزن
بای

سلام.چرا نمی تونی بخونیش؟حتما میام!!!!!

مهدی یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ http://1356-kermanshah.blogsky.com/

سلام
خوبی چه خبر کم پیدایی نیستی
در مورد این مطلبت نظر نمیدم چون که برام قابل خواندن نبود
بازم به من سر بزن
راستی یه مطلب رو به خاطر یو نوشتم اگه ندیدی بیا ببین
بای

سلام.مرسی.اومدم.خوندمش و جوابت رو دادم.دستت درد نکنه....... .

غریبه آشنا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:08 ب.ظ

ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااان ؛ این دختره من و کشتههههههههههههههههههههههه

من کم آوردم ؛ نوشین باید از تو یاد گرفت

بودن و بردن و .........................

( چشمک)

بیا پیشم

یا علی

بااااااااباااااااااااااا.این پسره خیلی منو اذیت می کنه.!!!!!!!!!!!!!!اقا میثم تازه اولشه.کجاشو دیدی؟به همین زودی جا زدی؟؟؟!!!!!!!!!!!

زمبه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:26 ب.ظ

شعر ها یت خیلی خوبه عزیزم .

قابلی نداشت.من که اینارو نگفتم.باید از نویسنده اش که علی اقا میباشد تشکر کنید!!!!!!!!!

مسعود شعبانی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ

یه زمونی روزگاری
آدما مثل فرشته

حالا امروز رو نگاه کن
آدمای گرگ تشنه

توی دستگاه زمونه
مهربونی رفته از یاد

آدما با هم غریبه
بی وفایی زده فریاد

مسعود

وافعا ادما با هم غریبه شدن.خیلی شعرت خشگله!!!خودت گفتی؟!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد