خداحافظ همین حالا .............

سلام به همه ی بروبچز.حالتون خوبه؟دم همه ی با معرفت های عالم گرم اما نمی دونم به بی معرفت ها چی بگم.

خوشکلای من!اومدم که غزل خداحافظی رو بخونم و برم.خیلی دوستتون دارم اما باید برم.وقتشه!!!!!!!!از همتون چیزای خوبی یاد گرفتم.اینو جدی میگم مخصوصا از غریبه آشناها!فهمیدم که ............................ .

ولی من تو زندگیم یه اشتباهی کردم که اومدم به هر نامردی اعتماد کردم.واقعا ضربه های بدی خوردم.بگذریم. ردپای منم تا چند وقت می مونه  و بعدش هم از بین میره .پس خودتونو  بخاطر رفتنم زیاد ناراحت نکنید.

راستی آقای s-gh خیلی نامردی .خیلی........... .

من نتونستم در مقابل نا ملایمات زندگی دووم بیام.واقعا سخته!!!!!ولی تروخدا شما راه منو پیش نگیرید!

خدا نصیب هیچکی نارفیق نکنه!

                                                                         

                                                                                            

                                                                                        

دوست داشتم ولی......

دوستت داشتم ولی هرگز بهت نگفتم.نگفتم تا از چشم تو نیفتم.نگفتم تا ندونی عاشقم من، ندونی بعد تو از پا می افتم.خیال کردم اگه روزی بدونی،میری شعر جدایی رو می خونی.میری تنها میشم با بغض و گریه،توی شهر و دیار بی نشونی!!!!!!!!!

 

اگر.......

«نمی گویم فراموشم مکن هرگز،ولی گاهی به یاد آور، رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش.»

 

خواستم که بگویم زندگی تنها با او معنا می یابد.بگویم که بدون او هیچم.بگویم که دلم اسیر اوست.اما .....

هیچ نگفتم جز کلمه ی تکراری «دوستت دارم» و او..... باور نکرد عمق احساس مرا.

با خدا عهد بستم که بار دیگر که او را دیدم به او بگویم از تو دلگیرم،ولی باز تو را دیدم و گفتم بی تو می میرم!!!!!!!!!!

«من اگر اشک به دادم نرسد ، می شکنم.اگر از یاد تو یادی نکنم می شکنم.بر لب کلبه ی محصور وجود، من اگر در این خلوت خاموش سکوت، اگر از یاد تو یادی نکنم، می شکنم.اگر از هجر تو آهی نکشم ، تک و تنها ،به خدا می شکنم ، می شکنم.»

نمی دونم چی بذارم!!!!!!!!!!!!

عشق......

عشق سه ثانیه نگاه کردن است.سه دقیقه خندیدن است.سه ساعت صفا است.سه روز آشنایی است.سه هفته بی قراری است.سه ماه وفاداری است.سه سال انتظار است.سی سال پشیمانی است!!!!!!!

یاد گرفتم که عشق..........

یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش سه ماه بیشتر نیست.یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله دو خط موازی است که هیچ گاه به هم نمی رسند.یاد گرفتم در عشق هیچ کس به اندازه ی خودت وفادار نیست و یاد گرفتم که هرچه عاشق تری :

                                    « تنهاتری!»

من هنوز ......

من هنوز خاک زیر پای تو هستم

 من هنوز عاشقم ،من هنوز وفادارم

من هنوز چشم انتظارم،در نبودن صدای تو دلتنگم

برای چشمان تو می میرم و با تو عشق را لمس می کنم.

من با تو روز را می فهمیدم و شب را احساس می کردم

من با تو به گذشت زمان عشق می ورزیدم و امروز به گذشت زمان افسوس می خورم.

من هنوز این حقیقت تلخ را باور ندارم

هنوز نسیم سرد کویر را بر گونه های تو حس می کنم.

هنوز دست های  تو را در دست هایم دارم.

من هنوز با اندوخته ای از عطر شانه های تو تنفس می کنم.

 

و بگذار چیزی را به تو بگویم :

 تو بهترین چیزم را از من گرفتی و آن  عطرنگاهی بود که از حادثه ی عشق تر بود!