بگذار....

 

بگذار که در حسرت دیدار بمیرم!!!!!!

 در حسرت دیدار تو بگذار بمیرم!!!!!!

 دشوار بود مردن و روی تو ندیدن!!!!

 بگذار بدلخواه تو دشوار بمیرم!!!!!!!!

 بگذار که چون ناله مرغان شباهنگ!!

 در وحشت و انوده شب تار بمیرم!!!!!

 بگذار که چون شمع کنم پیکر خود آب

 دربستر اشک افتم و ناچار بمیرم!!!!!!

 میمیرم از این درد که جان دگرم نیست

 تا از غم عشق تو دگر بار بمیرم!!!!!!!

 تا بوده ام ای دوست وفادار تو هستم!!!

 بگذار بدانگونه وفادار بمیرم!!!!!!!!!!

نظرات 17 + ارسال نظر
غریبه آشنا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام

ایولا تازه شدی یه دختر خوب مثل همیشه

خیلی زیبا بود ؛ من که حالش رو بردم ؛


خوشحالم که شروع کردی ؛ دیدی سخت نبود

همیشه شاد باش و سربلند

بازم بیا پیش ما

یا علی

سلام
ما ۴کرتیم
آره.آسون بود!!!!
باشه میام!!!

سارا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.sogande-eshgh.blogsky.com

سلام نوشین
خوبی؟
شعرت خیلی قشنگ بود
موفق باشی خانـــــوم
عشق شاید تنها جایزه ی این روزگار نامهربان است که برای بردنش نیازی به پارتی نیست !! برایش مهم نیست که تو "شاهی یا گدا" ! مردی یا زن ! هر چه که هستی ، باش ! فقط تنها شرطش این است که ارزش آن را بشناسی و حرمتش را نگه داری...

سلام
مرسی
چشات قشنگ می بینه عزیز!!!
شما همین طور!!!
متنت قشنگ بود!!!!

غریبه آشنا چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:21 ب.ظ

........................................
............................
.............................................
..................................
..............
...........................
...........................................
....................................
..................
........
....................................................
......................
.............................
...................
...............................................
..........
..............................

خیلی حالم بده

یا علی

چته تو؟
ها؟
جریان چیه؟!!!

saeid.gh پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

salam kheyli ghashang bood afarin har chand tahsine man ziyad mohem nist yaeni bedard nemikhore

سلام
چشات قشنگ می بینه!!!
چرا اتفاقا٬خودتو دست کم نگیر٬اگه تو بگی قشنگه٬من مطمین می شم که زشته و اگه بگی زشته٬می فهمم که چقدر زیباست!!!!
(شوخی کردم!!!)

حسین پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://veeron.mihanblog.com

سلام خانم خانما
خوبی . سراغ مارو نمی گیری.

نمی دونم.
وقتی که من هر روز بت سر می زدم٬انگار نه انگار که نوشینی هست٬ولی حالا که تنها شدی به یاد ما افتادی؟

غریبه آشنا جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام

خوبی نوشین خانومی ؟

چه میکنییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

آپ کردم ؛ فکر کنم خوشت بیاد ؛ من که بدم نیومد از این پست جدیدی که گذاشتم

راستی نری ۲ ماه دیگه آپ کنی ؛ منتظرم ؛ بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بیا که بودنت مرا جرات شاعری دهد ؛ چه حالی بهت دادماااااااااا

منتظرتم ؛ ممنون واسه همه چیز

به رسمه همیشه

یا علی

سلام
خوفم!تو خوفی؟
سلامتیییییییییییی!!!!!!
حتما خوشم میاد٬مگه میشه بدم بیاد!؟؟
شاید هم رفتم٬۲ماه دیگه اومدم!!!!
دمت گرم٬ئلی جون تو دفعه ی دیگه از این اشعار برای ما به کار نبر!!!
من چه کار کردم که ممنونی؟باز تو توم زدی؟!!!
(:

علی جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ب.ظ http://www.alifallah.blosky.com

سلام
زیبا بود
مرسی که سر زدین

سلام
سرسنگین رفتار میکنی؟
حالا چون.....!!!
بگما!!!!
اینقدر خودتو می گیری یه وقت نترکی!!!بوش همه جارو بر می داره!!!

غریبه آشنا شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی تو نوشین ؟

پس کجاییییییییییییییییییی؟ چرا آپ نمیکنی ؟
دوست داشتی بیا پیش من به روزماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

منتظرت میمونم بعد آپ میکنم

یا علی

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!چطوری؟
مرسی٬خوفم!!
بابا درگیر درسام هستم!!!!!
حتما میام!!!!!
ما چاکرتییییییم!!!!

سردرگم خسته یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ق.ظ

قشنگ بود.......
سعی کن نوشته هات پر معنی باشن.......
خوشحالم که دوباره می نویسی.......
اسمم.......
؟=x........

سلام
چشم
خوشحالی؟دوست داری بیشتر خوشحالت کنم؟
اسمت چیه؟بگگو عزیز!!راحت باش.کاریت ندارم که.....!!!!!
(-:

عباسعلی سرداری دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ق.ظ

سلام / خوبی نوشین / با ما به از باشی که با خلق جهانی /// مادر هم سلام میرسونن /

سلام
مرسی عزیز
نه بابا.این چه حرفیه!!!؟؟؟
سلامت باشی!!!!
راستی آدرس وبت چیه تو؟

مهدی سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.1650.blogfa.com

سلام نوشین عزیز. ممنونم که اومدی و به من سر زدی. راستی این شعر قشنگ مال کی بود؟خیل خوب بود.

سلام
خواهش می کنم!!!!
خودم هم نمی دونم ماله کی بود٬یکی از رفقا واسم نوشته بود!!!!

غریبه آشنا سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

میگن سلامتی میاره

راستی من آپمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا زود بیا

آخه کی عاشقه ؟ اصلا قیافه من به این حرف ها میخوره ؟ یه چیزی میگی نوشینا

تو یه وقت به خودت زحمت ندی ؛ نمیخواد آپ کنی ؛ باید هکت کنم تا سر به راه شی

چه دروغی کفتم من ؛ من اصلا بلد نیستم با کامپیوتر کار کنم چه برسه به هک

به هر حال خوش باش و پایدار

یا علی

سلام
آره.سلامتی میاره٬بدجور هم میاره!!!حالا مگه تو مریضی که اینهمه سلام کردی؟
نههههههههههههه!!!!!کی گفته تو عاشقی؟اصلااااااااااااااا!!!!!!
بابا حوصله ندارم!!خوبه ۲ روزه داری پشت سر هم آپ می کنیا!!!ک اینقدر گیر میدی!!!!
تو اصلا می دونی هک چیه؟نه٬خداییش چیه که........؟!!!(شوخی کردم!)

saeid.gh سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:57 ب.ظ

salam baba inghadr adrs nakhon divone mishia hala az man goftaan bood badesham in hame 20 migiri akhar bedarde chye adam mikhore?

سلام
دستهایم برایت شعر مینویسد اما تو هرگز نخواهی خواند آتش عشق در چشمانم غوطه می زند ولی تو هرگز نخواهی دید نه، تو هرگز مرا نخواهی فهمید و من با این همه اندوه از کنارت خواهم گذشت و باز تو درک نخواهی کرد !!!!!
اگه من ۲۰ می گرفتم٬که الان اینجا نبودم شلغم!!!!

غریبه آشنا چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااام

خوبی؟ چه میکنی ؟

من منتظرم گ زود آپ کن ؛ میخوام رکورد بزنی

میخوام ببینم بلدی زود به زود آپ کنی ؛ حوصله اش هم میاد

مراقب خودت باش ؛

یا علی

سلام!!!!
خوفم.
بابا ولمون کن تو هم.نصفه شتی حال داریا!!!!
ما از این غلط ها نمی کنیم که بیایم زود به زود آپ کنیم!!!!!
باشه.مراقبم!!!

غریبه آشنا جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ب.ظ http://apotheosc.blogsky.com

اگر نکشمت ؛ مطمئن باش که میکشمت

چرا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاپ نمیکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مثلا خیلی عصبانی هستمااااااااااااااااااااااااااا ؛ جدی بگیر

مراقب خودت باش دختر

یا علی

می دونی الان ساعت چنده که من تو نتم؟
۱ شب!!!
از ۸ صبح روز جمعه تا الان که ۱ شب هست٬ داشتم شیمی می خوندم یه بند!!!!بعدش بیام وبمو آپ کنم؟تو هم دلت خوشه ها!!!!
بیا بکش که از دست این درسا خلاص بشم٬چون مثل یه خوره افتادن به جونم!!!!

غریبه آشنا شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام

نوشین اصلا ربطی به اون موضوع نداره من این جور متن ها رو دوست دارم

اصلا اون رو فراموش کردم ؛ رفته به جهنم ؛ حتی به خودشم گفتم :

تو لیاقته این که یه نفر بهت فکر کنه رو هم نداری و .......

حالا بگذریم ؛ اون اصلا مهم نیست

مراقبه خودت باش خانومی ؛ خوب درس بخون

یا علی

سلام
می دونی چرا من همش می گم که تو عاشقی؟به خاطر اینکه دست از این سوسول بازیات برداری!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.hossein9656.blogsky.com

آپ کردن چیزه خوبیها

آره اتفاقا.منتظر تو بودم تا بیای بهم بگی.الان آپش می کنم.....!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد