دانستن

میدانی که خیلی دوستت دارم میدانم که نمیدانی بیش از عشق بر تو عاشقم...

میدانی که بدون تو زندگی برایم پوچ است میدانم که نمیدانی بعد از تو دیگر زندگی وجود ندارد...

میدانی که بدون تو عاشقی برایم عذاب است میدانم که نمیدانی بعد از تو دیگر قلبی نیست برای عاشق شدن...

میدانی که اگر از کنارم بروی لحظه های زندگی برایم پر از درد و عذاب میشود میدانم که نمیدانی بدون تو دیگر لحظه ای باقی نیست برای ادامه ی زندگی...

میدانی که همه ی فکر و زندگی من تو شده ای و تمام لحظه ها نام تو را در قلبم زمزمه میکنم میدانم که نمیدانی از زندگی برایم عزیزتری زندگی در مقابل تو برایم کم است تو دنیای من شده ای عزیزم...

میدانی که تو لایق این قلب عاشق منی میدانم که نمیدانی تو لایق تر از ان هستی که تصور میکنی!

میدانی که بدون تو من تنهای تنهایم میدانم که نمیدانی ان زمان تنهاتر از من دیگر تنهایی نیست!

میدانی که خیلی بی قرارم و انتظار میکشم که به تو برسم و تو را در اغوش خود بگیرم میدانم که نمیدانی از این انتظار دیگر خسته و دل شکسته شده ام...

میدانی که از این دوری و فاصله در بیشتر لحظه ها چشمانم خیس است میدانم که نمیدانی دیگر در اعماق چشمانم اشکی نیست!

میدانی که ارزو دارم دستانت را بگیرم تو را در اغوش خود بفشارم بر لبانت بوسه بزنم و به تنها ارزویم که رسیدن به تو می باشد برسم اما میدانم که نمیدانی تو همان ارزوی منی!

نمیدانی که بعد از تو به ان دنیا سفر خواهم کرد میدانم و میدانم بعد از تو دیگر حتی مجالی برای نفس کشیدن نخواهد بود...

نظرات 3 + ارسال نظر
آوا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:03 ب.ظ http://ava-e-sharghi.blogsky.com

کاش آدما اینقدر عاقل نبودن. کاش معنی دل شکسته رو می فهمیدن....منم بدون اون نفسی ندارم...
آدرس رو درست کردم عزیزم.

دستت درد نکنه اوا جون!

پریسا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 ق.ظ

نوشین جون از متن های قشنگی که می نویسی ممنونم
کاشکی ادما می فهمیدن عشق چیه عاشق کیه

حالا برا چی ممنونی؟فکر کردی من اینا رو واسه تو می نویسم؟کور خوندی عزیز!!!!!چون من این چیزا رو واسه۲تامون مینویسم(اینو گفتم که پا نشی زنگ بزنی خونمون سر فحشو بهم بکشی!!!!)

[ بدون نام ] جمعه 21 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ

خیلی نامردی نوسین جوووووووووووون

چرا؟؟؟؟؟؟تو کی بیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد