الوده

الودتم.یعنی خونم الودته.میدونی وقتی خون الوده میشه دکترا میگن باس منتظر چی باشی؟معجزه.ما هم که منتظر این چیزا نمی مونیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
a ّFashisT پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:24 ق.ظ HTTP://FASHISTZ.BLOGSKY.COM

از اینکه افتخار دادین ممنون

مجید پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ب.ظ http://chaterman.blogsky.com

سلام.فقط میخواستم بگم به این فاشیستز رو ندین چون خیلی پر روٍ است.گول ظاهر وبلاگشم نخورید.چون همه طرحاش مال منه اون دزدیده.اگه به وبلاگ من سر بزنید متوجه میشید

غریبه آشنا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام

من نمیدونستم دوباره با این وب داری کار میکنی ؛ آخه تو کامنتی که برام گذاشته بودی یه آدرسه دیگه بود

ولی قالب وبلاگت حرف نداره دختر

آخر عشق و حال

منتظر متن های زیبایی هستمااااااااااااااااا

همیشه موفق باش

راستی آی دی خودت و ندادی ؟

موفق باش

یا علی

اره.هنوزم خودمم.ای دیم هم shaftaloo_gbf هست.امری باشه ما در خدمتیم!!

سعید شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ب.ظ http://eshgho-hal.blogfa.com

سلام فکر کنم منو میشناسی من صاحب وبلاگ عشق و حال هستم بهت قبلآ هم سر زده بودم یک پیام گذاشتم تا بدونی بهت سر زدم من وبلاگم و به www.eshgho-hal.blogfa.com تغییر دادم....
می خوام باهاتون چت کنم تا بیشتر اشنا بشیم eshgho_hal_2007 منتظر اف شما هستم.

سلام.آره باابا.من هر روز دارم بهت سر می زنم!!!!!باشه.جواب بقیشو تو وبت دادم.بای!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد